Chillin ba

Ni ska veta att jag bara har slappat idag. Har inte gjort någonting annat än att bara chilla!
Dagen började ju men att jag vaknade rätt sent, klockan 5. Så det fanns inte så mycket jag kunde göra heller. Jag skulle faktiskt in till stan med en kompis idag också men det blev aldrig av eftersom jag försov mig... Men det var skönt att få sova ut sig helt faktiskt, jag behövde det verkligen.

Har sett att några stycken har kommenterat inlägget där man skulle önska veckans låtar.
Än så länge har jag inte läst vilka låtar ni har önskat men jag ska göra det nu och sen lägga upp
3 låtar plus 1 musikvideo på höger sida av bloggen före jag lägger mig, dont worry :)
Jag hoppas att ni har önskat bra låtar, vilket ni ofta gör.

Nu tänker jag softa till lite skön musik, logga in på facebook, checka inboxen osv.
Jag har faktiskt inte suttit vid datorn så mycket idag utan jag har låtit min syrra använda den.
Jag har hållt på med min baaby (iPhone) i stort sett hela dagen ha!

Kommentarer
» LB

marsha ambrosius- I hope she cheat on you with a basketball player.

Den är tung, kanske lite girly, but still.

2010-12-29 // 01:48:19
» naathalie

Gillar din nya design ;)

2010-12-29 // 01:54:15
URL: http://naathhaliie.blogg.se/
» S

Så tuff du är som tar bort min komentar bara för jag skrev den rena sanningen men anywaays watcha think bout this



http://kenzas.se/2010/12/28/i-love-you-2/#comments



du kan väl kopiera den till lilla vän som du rövslickar ?

Och sen måste jag tillägga du är så jävla omogen !

kenza och hennes kille hör ihop och du ska inte ens tänka att du kommer och lyckas förstöra deras fina förhållande key asshole ?

Ohh sist men inte minst vill jag ta upp de jag skrev på min andra komentar som du propaly tog bort , varför gör du saker som misslyckas så jävla mycket med ? det är du och bollen ba vrf leka att du ena gången är den som fixar ihop folk och sen andra gången en artist , asso dom låtarna du sjungit men han dära din vän är mer nåt att skratta åt än att lyssna på !!

ajja pz

2010-12-29 // 02:44:34
» Blog of the Year

Hej, din blogg är nu godkänd och går att rösta på i Blog of the Year på Facebook!

2010-12-29 // 03:15:38
URL: http://apps.facebook.com/blogoftheyear/
» FRÅGESTUND

hej bryan ,, kan du inte ha frågestund på bloggen innan nyår snälla ? =)

2010-12-29 // 04:15:54
» Sandra Strömbom

jaa jag håller med om '' FRÅGESTUND '' jag vill också ha frågestund på bloggen .. snälla bryan fixa det så är du ryggit snäll <3

2010-12-29 // 04:16:37
» bd

CHAMPION - CHIPMUNK ft CHRIS BROWN! BÄSTA JUST NU! Passar diiig också ;)

<3

2010-12-29 // 12:17:01
URL: http://brendita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback