Chris Brown

Jag spanar in med veckans låtar + veckans musikvideo imorgon när jag har vaknat.
Ingen stress, det innebär att ni som inte har hunnit önska får en chans att vara med i leken.

Tänkte sova nu men innan jag gör det vill jag bjuda er på den här videon.
Minns ni videon jag la upp på Chris Brown och Big Sean för några dagar sen?
Det var Del 1, Chris Brown håller nämligen på med en internet serie så här bjuder jag er på Del 2.

Jag svär på allt att jag diggar honom ännu mer efter att jag kollat på den här videon, han är helt enkelt bäst när han gör det han är bra på. Jag ser honom som en inspiration eftersom han har gått igenom tuffa tider då väldigt många hatade och tyckte illa om honom. Det var liksom han mot världen och ändå lyckades han ta sig tillbaka. Det tog ett litet tag men nu är han ärligt talat fuckin tillbaka. Dessutom har han också vunnit tillbaka många utav hans fans som han en gång tappade. Under den tuffa tiden insåg han också vilka som var hans riktiga vänner och vilka han kunde lite på, han pratar om det i videon men hur som helst, Kärlek och Respekt till Chris Brown. Snubben är riktigt tung. Riktigt fuckin tung är han!

Den här videon måste alla som är ett CB fan se på. Jag lovar er man får en helt annan bild av honom.

Kommentarer
» Anonym

han är så fkng grym! har alltid varit ett fan, kommer alltid vara det. Bajs på rihanna!

2010-12-13 // 00:25:20
» Anonym

teambreezy here

2010-12-19 // 23:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback