Hello, Good Evening

Då vare dags igen, vi kör på som vi har gjort de två senaste dagarna.
Jag kommer som sagt varje dag bjuda er, mina söta och sköna läsare på bra musik.
En låt varje dag vilket också innebär en ny låt varje dag till din iPod haha ;)

Dagens låt är riktigt skön, nästan för skön för att försöka förklara med ord.
Det är nästan bättre om jag slutar skriva nu och låter er klicka på play.
Helt seriöst, jag diggar denna låt fett! Det är en najs rnb låt som har en bra text + handling.
Den passar mig perfekt, jag som fortfarande inte har hittat min Cinderella... Kanske du är Miss Right?
I låten sjunger han att tjejen är en typ som får en att vilja sluta vara en player.

Beautiful without any make-up on (so natural).
The kind that make you wanna put the games away!

Fan vad jag älskar rnb, jag kan bara inte förklara med ord hur mycket jag älskar rnb.
Vet inte vad jag skulle ta mig till utan rnb, låt mig bara säga det igen. iLoveRnB ♥
Neyo - Miss Right

Kommentarer
» GBGSofia

tvär skön låt Bee!

2010-12-12 // 23:26:57
» M'

Jag har också en iphone 4 så jag undrar: kan du se dina videoinlägg? För det kan nämligen inte jag.. Bara om du laddat upp de på youyube vilket du sällan gör.. Ska man ladda ner nån speciell app eller så? Hoppas du svarar..

2010-12-12 // 23:42:10
» viinii

Älskar också rnb men vad tycker du om slow jams

2010-12-13 // 12:54:32
» nicho

aj aj aj ! den här var skööön! sheet, asså bryan de verkar som att din musik smak har blivit skönare asså haha ;d du har kört det här med att tipsa om en låt per dag i 3 dagar nu, och dom 3 låtarna du har tipsat om har varit låtar man faller för på direkten asså! damn, fortsätt så här! =p

2010-12-13 // 18:00:08
» barre

VART HAR DU KÖPT DIN TRÖJA?

2010-12-18 // 00:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback