Fall For Your Type

Dagens låt är Fall For Your Type med Jamie Foxx & Drake.
Egentligen är det Drakes låt som Jamie bara sjunger över, men jag ska inte ljuga han gör det riktigt bra. Näästan bättre än originalet med Drake, bara nästan! Men fortfarande riktigt skön. Grejen är bara den att jag är fast och van vid att Drake sjunger den och inte Jamie Foxx men vem vet, lyssnar jag på denna några gånger kanske det är den jag gillar mer än den andra.

Hur som helst, ni som kan och förstår engelska fattar vad låten handlar om.
Jag behöver inte gå in på detaljer direkt men både texten och handlingen är riktigt bra + skön.
Tjejen i musikvideon är det inte heller något fel på, riktig wifey där asså haha! Fett fin är hon.

Före jag avslutar inlägget och bjuder er på låten och musikvideon undrar jag en sak . . .
Varför faller jag alltid för din typ?

Kommentarer
» Lady K

fan tänkte önska den till veckans musikvideo !

2010-12-17 // 16:09:20
» FAN

bara får ett låten har ett namn när det gäller artisterna behöver den inte va bra HALLÅ med rapp tack RAPP!

2010-12-17 // 17:51:30
» andre

haha shiit, jag visste inte att jamie var artist, trodde han bara var skådespelare

2010-12-19 // 11:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback