För Chill jue

Hah, shoo shoo på er alla söta och skööna läsare!
De Bryan hära din tjejs favoritbloggare, mr.do it for the ladies, sveriges skönaste blogg!

Jag har softat, jag softar och kommer att fortsätta softa hela kvällen med min iPhone.
Helt sjukt hur beroende man blir av den, eller beroende kanske är ett för starkt ord?
Nä men ändå inte faktiskt haha, man kanske kan säga att jag är lite beroende av den... Eller MYCKET!
När jag satt på bussen imorse på vägen till gymmet lyssnade jag spikat på musik, men jag passade även på att logga in på facebook genom appen och svara meddelanden som jag fått av fans från fan pagen och läsare från bloggen. Riktigt skönt är det att kunna uppdatera och vara "online" vart man än är.

Ska leka lite med min iPhone nu så att jag inte är uppe hela natten och gör det haha.
Håller faktiskt på att ladda ner musik just nu, flera sköna mixtapes och albums.
Det som är bra när man laddar ner mixtapes och albums är att man inte missar någon låt, till skillnad från att ladda ner en låt i taget. Den ända nackdelen med att ladda ner fulla mixtapes och albums är att man kanske inte gillar alla låtar, men egentligen är det ingen big deal. Man kan ju ba radera de låtarna man inte vill ha. Det kanske blev lite komplicerat men ni förstår vad jag menar va?

Anyways, jag ska fortsätta ladda ner skön skön musik. Ni vet själva hur man göre hah!
Lugna och sköna RnB låtar med fina och kärleksfulla texter men också galet najsa rap/hiphop låtar som
man blir lite hype av och kan flippa till hahah, de så det ska vara helt enkelt. Ni kanske till och med vill att jag ska bjuda er på en skön rnb låt redan ikväll?? Om så är fallet så kan jag göra det :)
Vill också passa på att säga att jag de 4 senaste veckorna har lyssnat på RnB/Soul från 80 talet.
Men jag kommer bjuda er på några låtar och skriva mer om det senare här på bloggen...

Nu ska jag softa med min nya bästis "iPhone 4". Ta hand om er, om det är något så hojta till ba.
Kärlek&Respekt.

Kommentarer
» Anonym

Kan du inte göra en lista me massa sköna låtar, för att ja har brist på låtar ! :)

2010-12-04 // 21:45:31
» michelle

ohmy, ur cute.

2010-12-04 // 21:56:39
URL: http://michelleamena.blogg.se/
» Angel

Dt skulle vara nice om du kunde bjuda på nån låt B! :D

2010-12-04 // 22:45:07
» Anonym

Du borde tipsa om mer hiphop låtar o inte massa love cry me a river rnb :)

2010-12-04 // 22:46:44
» Anonym

SÄGER BARA ATT DET DÄR HÅRET EE FÖRJÄÄVLIGT ASSÅ DET PASSA INTE?! SNAGGA ENKELT.

2010-12-04 // 23:08:44
» Ezgi

Så söt du är Bryan!

2010-12-05 // 01:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback