Go'kväll

Som ni ser håller jag på snacka lite med Romeo på twitter och han är skit tung jag lovar er..

Men hur som helst, jag kollade på London derbyt mellan Arsenal och Chelsea för 2 timmar sen.
Fan vad skönt med en seger direkt efter Julen, fan vad skönt med en derbyseger, fan vad skönt med en seger mot CHELSEA. Shit vilken bra dag jag har haft, ärligt talat. Jag har varit ute med Richy och shoppat kläder, käkat och på kvällen blivit bjuden på en show av Arsenal. Det kan inte bli mycket bättre än så. Fan vad skönt att avsluta dagen med en 3-1 seger mot de blåa. Undrar om inte Ancelotti får kicken nu? Det går rykten om att dåliga nyheter, väldigt dåliga nyheter väntar för honom imorgon.
Vi får väl vänta och se vad det är, intressant och spännande eller hur.
Men jag är så fuckin glad att Arsenal vann, är också glad över att Walcott fick förtroendet från start i denna match. Han har fått göra inhopp i de senaste matcherna och gjort skit bra ifrån sig, det var på tiden att han fick starta. Och visst gjorde han det grymt bra också, 5/5 får hans insats av mig ikväll.
Ett mål + en assist. Jag har alltid haft svårt för Chamakh, vet inte riktigt varför men det känns som att han inte gör någon nytta. Eller så kan jag inte säga men att han inte göra något extra, vi är typ bättre utan honom. Vi spelar på ett helt annat sätt utan honom och det tycker jag vi visade idag.

Utan att överdriva det känns som att det var galet längesen jag skrev om fotboll här på bloggen, håller ni inte med mig?

Det känns som att det var 100 år sen jue haha, förut brukade jag alltid skriva lite korta matchreferat och sammanfatta helgens toppmatcher. Vad tycker ni, ska jag börja göra det igen eller?
Jag har ju trots allt en kategori med namnet Fotboll..
Kärlek och Respekt, extra kärlek till alla mina systrar och bröder som håller på Arsenal :D

Kommentarer
» m

hahah woww då.

2010-12-28 // 00:21:03
» Anonym

lite mer fotboll .. härligt att vi krossa '' the blues '' idag .



men riktigt besviken på dig när du kommentera om CHAMAKH !! han gör ju vafan alla viktiga mål nästan och van persie fick chansen att visa att han är en målskytt men sumpa den idag om chamakh hade vart inne så hade han gjort mål .. garanterat !

2010-12-28 // 00:24:49
» M.Y

Tööng match asso, skiiit tung. Walcott,song och fabregas kärlek till dom aso!

2010-12-28 // 00:25:04
» K

mera fotboll bryan :)

2010-12-28 // 00:26:18
» B

Grym match av Arsenal, fan vad skönt att de vann!! Arsenal 4-life!

2010-12-28 // 01:01:49
» BS

FANNNNN vad glad jag blev, äntligen vann vi mot chelsea, kändes som att vi hade svårt mot topplagen.. nu hoppas man på att united förlorar, då ligger vi bra till. Arsenal <3

2010-12-28 // 01:01:57
» Nella

Mera fotboll :D

2010-12-28 // 10:26:51
» manne

gör de fan :D !

2010-12-28 // 11:58:51
» Jacob Linder

Fortsätt med uppdateringarna inom fotboll, fett kul ju!

2010-12-28 // 14:43:14
» Anonym

brooooor spiik att du ska fortsätta med fotbollen här på bloggen !!

2010-12-29 // 00:00:18
» andre

Skriv varje dag om fotboll!!! ;)

2010-12-29 // 12:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback