Grattis syrraan!

Idag fyller min syrra Diana år, fan vad tiden flyger.. Kan inte fatta att hon är 29år idag!
Jag minns när hon bodde här hemma och hade sitt egna rum medan jag och Liza delade haha.
Diana var den lugnaste av oss alla. Jag och Liza tjafsade och bråkade hela tiden, nästan alltid handlade allt tjafs och bråk om vem som skulle sitta vid datorn, tro mig det var krig varje dag efter skolan hahah.
Sen skrek alltid Diana kan ni vara tysta vad fan jag försöker prata i telefon!! Fan vilka tider vi har haft :)

Ska iväg till syrran snart faktiskt, vi tänker ha en trevlig familjekväll!
Jag antar att hon flippar med sina vänner senare under veckan, dvs helgen haha.

- Vad har du köpt till henne då Bryan?
Jag har inte köpt någon present till henne och tro nu inte att jag har glömt bort hennes födelsedag.
Nej nej haha, jag har bara inte behövt köpa något till henne eftersom hon ska få min mobil av mig.
Hon gillar den fett mycket och jag vet att hon vill ha den, för någon månad sen när jag var nära på att köpa en annan lur så frågade hon om jag hade tänkt sälja min mobil till en kompis eller om hon kunde få den. Och jag sa till henne att jag kunde ge mobilen till henne men det blev aldrig av eftersom jag aldrig köpte en ny mobil. Men nu när jag har min iPhone 4 på ingång så kan hon få min Vivaz :)

Grejen är den att min iPhone kommer om en eller två veckor så under tiden tänker jag använda min blackberry eller min rosa walkman.. Får se vilken jag använder men det kommer nog bli lite knaz med alla nummer som jag har. Så till alla mina vänner, bli inte förvånade om jag frågar vem? på sms haha!

Nu måste jag lägga in mobilen och laddaren i kartongen lite snyggt men jag spanar in senare ikv.
Btw, tror ni att Diana blir glad? Hon har trots allt en rätt så rutten mobil just nu :P
Ha de.

Kommentarer
» Arrre

söt syrra du har,Ah tror hon blir fett me glad!

2010-12-01 // 18:32:50
» erik

Är ganska ny på bloggen, är Liza din lillasyster eller?

Fortsätt med den tunga bloggen!!

2010-12-01 // 18:42:33
» sadde

ufffffff vilken kattig syrra!!! jag har alltid tykt att hon e så snygg, synd att hon inte va 11 år yngre bara hahah

2010-12-01 // 22:41:01
» Anonym

Rikssnygg

2010-12-02 // 19:39:26
» BS

Haha fett snällt, en dyr present det där :p

2010-12-03 // 22:42:50
» Anonym

Vaför raderar du kommentarer bryan?

2010-12-07 // 17:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback