Heelt trött

Ni ser själva hur trött jag är, bilden talar för sig själv.
Fatta att jag typ vaknade precis, klockan är 3 och jag ska nu försöka ta mig upp ur sängen för att käka.

Idag ska jag ju ut och handla Julklappar till familjen och jag vill egentligen käka något nu för att sen dra iväg, men jag kan inte. Varför undrar ni då? Jo för att min systers flyg blev försenat så jag måste sitta hemma och vänta tills hon är här, sen kan jag dra ut. Som alltid ska det bli kul att se syrran!

Konstigt nog så saknar jag de gamla tiderna då vi tjafsade och bråkade om allt möjligt, mest om vem som skulle sitta vid datorn hahah. Nä men tillbaka till Julklapparna, har ni några tips på vad jag kan köpa? Jag menar det är ju några stycken jag måste köpa klappar till. Min Mamma, min Pappa och mina två storesystrar. Kom med bra tips och se till att kommentera före jag drar hemifrån. Peaace!

Kommentarer
» Anonym

tror du inte man märker att du fake-ass-gäspar? hahhahah ''bilden talar för sig själv''. som att du råkade gäspa och från ingenstans tog någon ett kort? hahaha shiiit asså varför spela så mkt?

2010-12-23 // 19:52:39
» B

Till din farsa kan du väll köpa en parfym ':)!

2010-12-23 // 19:57:46
» LB

Men herr min gud, "anonym" sluta hata! Vafan behöver han vänta tills han gäspar och ta ett kort, när han kan fake:a en gäspning? OCH detta för att DU ska bli nöjd? sorligt...

2010-12-23 // 20:19:19
» kickling

vilken tutte bryan .!

2010-12-23 // 22:44:12
» ;)

synd att jag int såg inlägget tidigare då hade jag sagt att du skulle köpa en upplevelse present, det e fett nice typ spa till dina systrar, gå på restaurang för dina föräldrar... eller något liknande

2010-12-24 // 00:19:32
» mig

godjul din slusk ;):D:D:D:d

2010-12-24 // 00:27:39
» upcoming dancers in sthlm

nice!

2010-12-24 // 01:58:17
URL: http://www.youtube.com/watch?v=oWmyiChnppc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback