Inspelningen Dag 1

Shoo bloggen! BRyaN HääR, DiN TjEjS FaVoRiiTBloGGaRe. MR.DOiTFORTHELADIES.
SVeRiGeS SkÖnAsTe BloGG - MulattoBee.SE

Jag kom precis hem och en sak måste ni veta, vi har spelat in utomhus hela dagen!!
Det har varit skitkallt!! Utan att överdriva, det har varit fööör kallt, iskallt.. you name it!
Kallast var det om fötterna, händerna och ansiktet. Fattar inte ens varför jag skriver det här inlägget?
Jag borde hoppa in i badkaret... Shit, bara tanken gör mig dum haha.
Peace, jag spanar in senare ikväll. Har längtat efter ett varmt bad hela dagen ni förstår inte asså.
Té och lite mackor efter badet skulle också sitta fint... Riktigt fint.
Håll ett utkik här på bloggen, jag spanar in senare.

Kommentarer
» JC

klipp dig som luis fabiano hade under matchen mot real

2010-12-19 // 22:43:53
» Ny läsare på bloggen

Var har du skaffat hoodien? grym färg på den!

2010-12-21 // 08:39:07
» J I L L I Z

nice :D hehe

2010-12-21 // 09:02:16
URL: http://jilliz.blogg.se/
» borisjelic

hejj :D



Idag sjöng jag i skolan på julavslutningen och såklart så filmade mina vänner det och jag vill gärna se vad du tycker :D

tack så mycket!

2010-12-21 // 14:14:09
URL: http://boriiisjeliiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback