Jag har inga pengar

Jag tar er tillbaka till 2009 med den här låten som jag och Jesse spelade in.
Jag svär på allt att jag diggar den här låten fett mycket haha, tycker den är skön faktiskt!

Jag har lagt upp den tidigare här på bloggen men då genom mitt gamla youtube konto som nu är spärrat. Kommer ihåg att videon hade runt 4000 visningar men nu får räkningen börja om från början..

Hur som helst, lyssna på låten haha, du kanske känner igen dig fett mycket vad vet jag.
Men jag kan slå vad om att den finns många killar där ute som vill ta sin tjej utomlands,
men som inte har pengarna. Lyssna på låten bara ni kommer fatta vad jag menar hah.
Spanar in med en vinnare senare idag så du har fortfarande chansen att delta i tävlingen nedan!

Kommentarer
» sabbi :)

du tog ju bort alla låtar från youtube jag blev lite sur men tur nog hann jag ladda ner alla låtar innan :P diggar dom =)

2010-12-06 // 16:15:20
» mulattodee

FEEET

2010-12-09 // 12:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback