Konversationen med Romeo inatt

Kenza & Romeo är ett hett samtalsämne just nu.
Jag snackade med honom på twitter inatt och även med Kenza på facebook.
Jag väljer dock att inte lägga upp det jag och Kenza pratade om.
Jag kan i alla fall säga att hon inte är intresserad. Men det är lugnt, det kom inte som en chock direkt.
Jag menar, hon har ju kille. Det klart hon inte kan säga att hon är intresserad när hon är i ett förhållande. Jag berättade för Romeo och han blev inte sur vilket jag trodde att han skulle bli.

Ni kommer kunna läsa för er själva vad han skrev eftersom jag har printat-screen.
Jag trodde Romeo typ skulle skriva ahh men fuck det då, pass på henne eller något i den stilen.
Men det ni måste veta att den här killen har fötterna på jorden, fast än han är kändis.
Det tycker jag verkligen han ska ha cred för! Han skulle kunna skriva; jag kan haffa en annan tjej så pass på Kenza. Men det gjorde han inte, varför? Jo för att han faktiskt tycker om henne.

Vill ni läsa lite av våra meddelanden på twitter så klicka på länkarna bara.

Haha, han är så tung. Han ba du kan göra en ny kategori på din blogg: Do you believe in fairytalies.
Alltså, tror du på sagor. Haha, så tung. Det är sant fan, hela den här situationen är ju helt sick om man tänker efter.. Jag menar, Romeo.. The Hollywoodstar letar efter sin Cinderella. Han hittade henne tillslut, på twitter! Började skriva med henne men med hjälp av mig fick han reda på att tjejen han skrev med på twitter var ett fake konto. Han blev ledsen men hoppet levde eftersom jag kunde hjälpa honom få tag i den riktiga Kenza. Han blev glad igen men ändå lite ledsen då han fick reda på att Kenza har kille och inte är intresserad. Men Romeo tappade inte humöret helt, han gillar henne fortfarande och för stunden så är det allt han vill att hon ska veta.

Länkarna skickade jag till Kenza inatt.
Hon har sett vad han har skrivit till henne och svarade till mig tidigare idag.
Det hon svarade tänker jag skicka till Romeo, men det är inget jag vill ta upp på bloggen just nu.

Den sista länken är 100% dedikerat till Kenza.
http://i56.tinypic.com/33w07eh.jpg http://i51.tinypic.com/21lk2uf.jpg
http://i54.tinypic.com/t0q0ko.jpg http://i52.tinypic.com/vz9chf.jpg

Kommentarer
» Sabrina

OMG va sööt ! han kan ju få vilken tjej som helst och det sista han skrev var gulligt önskar fan det var till mig (A)

2010-12-29 // 18:51:36
» Anonym

Håller med ovanstående, Djamila är galet vacker. Länka DJamilas blogg till Romeo!



Hur som helst. Alltså det här med Romeos kärlek till Kenza tycker jag är lite överdriven. Det ger intrycket av att han är lite ytlig. No hate, jag gillar Romeos låtar men han har seriöst sett några bilder på Kenza och säger att hon ska resa till honom? Visst, Kenza är sjukt vacker, men han känner ju henne inte och han verkar kär bara av hennes bild? Jaja, vi alla kanske är lite så. Många gillar ju kändisarosv utan att egentligen veta hur dom är i verkligheten.. Well well.

2010-12-29 // 19:05:54
» Betiel

Fan vad söt han är.. men herregud, han kan ju ändå få vem som helst haha :P

2010-12-29 // 19:08:00
URL: http://betielsworld.blogg.se/
» BS

haha kollade andra länken nyss, och det här är fan fett coolt.. Handlar inte om att "han kan få vem som helst". Den han vill ha är tydligen Kenza, och henne kan han inte få.. just nu iallafall.

2010-12-29 // 19:10:21
» steff

shit..vad real han är! down to earth och allt..han leker inte värsta kändisen "i can have 1000 other girls" utan han vill bara ha henne. jag respekterar han så mkt mer nu

2010-12-29 // 19:42:25
» Sara

är redo att hålla med steff.. respekt till romeo

2010-12-29 // 19:47:50
» ....

Du kan alltid tipsa honom om Kissie ;) asg

2010-12-29 // 21:37:17
» Nicki Minaj biggest fan

HAHHHAHUAH sååå här tung han eee asså döööör, skulle aldrig tacka neeej asså döööööööör

2010-12-29 // 22:26:38
» A shame or is it just LAME , lets just ask Romeo what HE thinks....

Han kanske var intresserad av Kenza för det låter inte helt omöjligt men konservationen med Romeo ..let's just say I DON'T BELIEVE YOU. What a joke. Konservationen med Kenza det kan jag tro på , jag menar det är Kenza vi snackar om, ive seen her IRL she's not that good looking you know..? Men bara lägg ner det här , du skämmer ut din egna idol.

2010-12-31 // 14:26:21
» Det funkar INTE

Det är precis som om jag skulle fråga dig ''är du intresserad av Cassie?'' hade inte du svarat JA på den frågan. Hum..just det. Tänk lite, han svarade ja på din fråga, betyder det att han är INTRESSERAD? Just stupid. Du är handikappad om du tror att Romeo är intresserad av Kenza, bara löjligt också att du tar upp det på bloggen, men hey du vill ha status så drf kom du upp med det här skitet, eller gav han dig den iden kanske? För låt mig säga dig det här : DET FUNKAR INTE...

2010-12-31 // 14:33:29
» tamy

fyfan det här är så jävla grymt! även fast kenza inte är intresserad så måste hon vara GRYMT glad haha!

2011-01-05 // 03:47:20
URL: http://milestogo.blogg.se/
» Matilda

på gud vilken skön kille. dröm kille. vet knappt vem han är, men jag har nog kanske skaffat mig en liten käänids crush haha. fixa han till mig då ;) haha



ha en bra daag

2011-02-25 // 05:16:32
URL: http://fuerzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback