Lee Carr - All I Want For Christmas

Julen närmar sig och just därför tänker jag bjuda er på en riktigt skön rnb låt som handlar om just Julen.
Jag hoppas ni får en liten Julkänsla när ni spanar in min blogg, jag menar det snöar här på bloggen, den är röd och headern som ni säkert har lagt märke till är inget att leka med. Den är för nice och ger i alla fall mig Julkänsla, jag måste tacka duktige George som gör de flesta av mina headers! Grym är han.

Asså äälska December, det finns ingen mysigare månad!
♫All I really want for Christmas, All I really need is YOU♫

Kommentarer
» Lisa fisa

snyggt med rött och rosa , headern asome och ockspå du. go djul

2010-12-19 // 02:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback