Like A Punk

Jag ska vara med i Adam Tenstas kommande musikvideo till låten Like A Punk som inte har släppts ännu. Vi ska börja spela in redan imorgon (Söndag) och kommer att hålla på hela dagen. Vi kommer också spela in hela dagen på Måndag och då ville jag kolla med er läsare om det finns några här som skulle kunna tänka sig agera som statister i en festscen. Det ska föreställa en snobbfest inne i stan och just därför ville jag kolla om jag har några läsare som är typiska "svennebannaner/brats" och kan tänka sig ställa upp. Tro mig det kommer bli kul och fett, Like A Punk kommer spikat bli årets musikvideo 2011. Fatta jag ska vara PUUNKARE haha. Men nu tillbaka till grejen, är du en typisk svenne/brat och vill vara med så skriv till min inbox på facebook. Inspelningen för festscenen sker på Måndag vid 16:00 tiden. Både tjejer och killar är välkommna, det kommer bli fett! =)

Kommentarer
» Anonym

tror du inte det finns snobbar som e blattar eller? jävla pajas

2010-12-18 // 21:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback