Miss you

Shit har lite ångest... Eller lite? Mycket faktiskt. Ni ser själva vad klockan är, ligger i sängen med min iphone, lyssnar på rnb och tänker på en tjej som jag var på g med förra året. Fattar inte varför jag inte gjorde henne till min tjej... Jag kom att tänka på det nu, mitt på natten... Ärligt asså får ångest när jag tänker på det. Hon är så vacker och har en skit skön personlighet. Jag måste ha varit blind, minns till och med att min syrra liza tyckte hon var jätte fin och sa till mig att haffa. Men som sagt, jag måste ha varit blind för nu när jag tänker tillbaka så var vi perfekta tillsammans. Fuck asså, lyssnade på musik samtidigt som jag kollade på hennes profilbilder och ångest är allt jag kan säga. Just nu känns det som att jag aldrig kommer träffa någon som henne. Hon var och är speciell, det är hon. Jag minns hur jag lekte svår mot henne ibland, fan vad jag ångrar mig. Tog henne för givet och nu har hon kille. Jag behöver inte nämna något namn, du vet vem du är. Om du läser detta så ska du veta att jag saknar dig, vi har inte snackat på länge men om det är något så finns jag här för dig. Jag ska försöka få lite sömn nu... Jag funderade 2 gånger om jag skulle skriva det här på bloggen eller inte men jag bestämde mig för att göra det eftersom jag inte kunde hålla det för mig själv. Jag ville få ut det om ni föratår vad jag menar. Deuces <3

Kommentarer
» Amina

Fett gulligt av din Bryan, du kommer hitta dina Cinderella snart. But do it before you get too famous haha ;)

2010-12-08 // 13:28:29
» idah

u never know what u got until u loose it.

2010-12-08 // 20:18:40
» Pamela

hej jag har en fråga till dig, skulle vara jätte tacksam om du svarade. det är så att jag är i samma situation som du var i förra året, jag var på g med en kille och båda lekte svåra, eller inte svåra men ingen tog steget till att utveckla det så det gick ingen vart men vi passade ihop så bra. Vad gjorde flickan du nu saknar att du ångrade dig.

Hur var hon när ni slutade prata? Ville hon inte prata med dig eller var det som att inget hade hänt mellan er?

Hur gör jag för att börja prata med honom . Jag tänker på honom varje dag och det har gått 2 månader, och det gör lika ont i hjärtat än idag när jag ser honom.

2010-12-09 // 00:30:58
» Sandy

Jag har samma problem som Pamela. Båda lekte svåra men fan, vi var så bra. Så bra..

2010-12-09 // 11:40:56
» yzla

amanda eller

2010-12-09 // 17:37:59
» :)

bryan, du menar amanda va?

2010-12-10 // 17:11:29
» Anonym

har faktiskt samma problem som pamela och sandy.. Kan inte någon ha ett svar snart :(

2010-12-12 // 01:43:09
» Anonym

Om alla killar var som dig. Asså helt ärligt Bryan, du är man. Det du skriver på din blogg och allt det där. En omogen kille vågar knappt erkänna att han saknar en tjej och att han ångrar att han gjort fel för då är han en tönt. Egentligen är det tvärtom, står man för sina känslor och för vad man tycker så är man MAN. Om alla bara var som du Bryan.. Om .....

2011-06-21 // 18:56:11
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback