Nattinlägg

Helt sur sådära, haha nä dräver bara. Jag gillar att lalla på webcam bilder, det är kul..
Tycker ni inte också det?

Klockan är strax över 04:00, jag har inte så mycket för mig men det är väl inte så konstigt.
Det finns ju inte så mycket man kan göra såhär sent på natten.. Säg mig något jag kan hitta på nu?
Finns inget jue så jag softar bara till skön musik, har lyssnat mycket på Romeo ska ni veta.

Jag har också varit inne på youtube och kollat på gamla videos på honom från 2008 som jag alltid brukade kolla på förut. Jag kommer nog lägga upp de här på bloggen imorgon så ni också kan kolla på de. Det är bra videos där ni får lära känna honom lite mer. Jag vet att ni redan har en bra bild av Romeo men ni kommer få en så mycket bättre bild av honom personligen efter att ha kollat på de klippen jag tänker lägga upp imorgon. Respekt! De är så tunga hans pappa och han..

Tror nog jag ska fortsätta lyssna på musik nu, eller jag kanske borde lägga mig i sängen och försöka sova? Jag ska på bio med min kusin imorgon.. Han skulle ringa mig när han vaknar, det kanske är en bra idé att försöka sova nu så jag vaknar vid klockan 12 och inte sover bort hela dagen... Problemet är bara den att jag inte är trött, jag är inte trött alls.. Ärligt talat jag har vänt på dygnet helt, skulle kunna vara uppe hela natten tro mig!
Men nog om det och tillbaka till bion.. Vet ni några bra filmer som går på bio just nu? Jag har själv ingen koll. Jag är fett lat, orkar inte ens gå in på sf för att kolla vilka filmer det finns haha. Men kan ni inte bara göra mig en liten tjänst och kommentera vilka filmer som är värda att gå på bio? Spelar direkt ingen roll vad för typ av film det är.. Bara den är bra! Det är spik att vi ska gå på bio imorgon så jag måste verkligen få svar på bra filmer snarast. Snälla alla ladies och grabbz, kommentera bra moviez...

Före jag lämnar er och säger godnatt vill jag återigen bara tacka alla söta och sköna läsare som har röstat på min blogg som Blog Of The Year på facebook. Jag har bloggat sen i Maj 2009 och har nog aldrig glömt att uppdatera bloggen, jag har alltid underhållit er så kanske är jag värd en belöning?
Att få min blogg framröstad till årets blogg hade ju varit skitnajs så please...
In här http://apps.facebook.com/blogoftheyear/?blogoftheyear_ref=512013324 och rösta på mig.
Just nu är det bara 93 stycken som har röstat, kom igen.. Bättre kan ni ju.
Jag har sagt det så många gånger förr men jag säger det igen, jag har sveriges skönaste läsare så ere bara! Visa att ni gillar mig genom att stödja mig i tävligen. Godnatt & Sleep Tight, vi hörs imorgon. Puss.

Kommentarer
» A

Om du ska på bio ska du se unstoppable !!

2010-12-30 // 04:31:35
» Anonym

Tron Legacy , den är jävligt bra, 3D film, men inte så många 3D scener dock.

2010-12-30 // 10:15:50
» lidia

jag ääälskar din blogg !!

fortsätt att blogga som en ängel!!

2010-12-30 // 12:42:52
URL: http://icebaaby.blogg.se/
» Streetsmart

jag har märkt att du har bilder på theo Walcott på dina väggar, ser du honom som din främsta "rolemodel" eftersom att han även är "mixed raced"? ... om ni undrar varför jag ej använder ordet "mulatt" så är det för att det är egentligen ett nedsättande ord för "mixedpeople", det är som att kalla en färgad person för "neger", men aah du kalla ju dig själv för mulatt så jag antar att det inte är desamma i det här läget.



btw, Romeo är inte en så duktig rappar som du får honom att framstå, nej jag hatar inte, verkligen inte! Men det är inte bara jag som tycker det, utan förmodligen större delen av USA också. Han blir alltid sågad så fort "hotnewhiphop" lägger upp hans låtar och jag TROR att han aldrig har hamnat på "very hottttt". Men jag kan hålla med om att han var duktig när han var yngre som skådespelar, speciellt i filmen "Honey" och jag diggade hans serie "romeo and juliet" eller vad den nu hette och han har ett fint yttre.



men ialf det var allt för mig keep up the good work B!

2010-12-30 // 14:26:13
» Anonym

the town är riktigt bra

2010-12-30 // 15:26:20
» sabina

DUE DATE hahahah verkar hur rolig som helst :P har inte sätt den än men checka trailern :)

2010-12-30 // 15:36:00
» Anonym

vem önskade veckans låtar/musikvideo?

2010-12-30 // 15:43:07
» 504305

hahahah kommentera filmer istället för andra saker!!. MEN THE TOWN ÄR SKIT BRA :)

2010-12-30 // 16:23:07
» BS

The town är grym! Tron legacy blev en riktig besvikelse haha

2010-12-30 // 18:42:25
» Nella

Det är fett kuuuul att lalla framför kameran! :D

2010-12-30 // 19:15:21
URL: http://emmaochnella,blogg,se
» nathalie

sv: Haha puss! Jodå jag har bloggat i ett år nu =)



Vad har du för planer inför nyår då?

2010-12-30 // 21:47:24
URL: http://naathhaliie.blogg.se/
» Mostafa

Kollade på The Town för några dagar sen i bio, den var riktig NAJS, tro mig gå o kolla på den!

2010-12-30 // 23:59:55
» mastershield

Mammas död du är fageeet

2010-12-31 // 05:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback