NikeFootball - Bryan Massa

En kvart har typ gått och redan har över 500 pers gillat!
Helt sjukt, jag hade precis skrivit klart inlägget "God Jul" sen loggade jag in på facebook en snabbis.
Jag klickade på facebooks startsida för att kolla lite news feed och då såg jag att NikeFootball hade lagt upp min Nike video. Snacka om att jag fick en grov adernalinkick, jag hoppa upp och sprang till vardagsrummet. Jag ba koom kooom, allihopa kom till mitt rum Nike har lagt upp min videoo! Vi satte oss tillsammans i mitt rum och kollade på videon, fan vad feet den blev. Och fan vad grymt att de la upp den just idag när det är Jul. Fan det är en riktig julklapp ju haha, Nike har över 4.000.000 miljoner fans på sin fanpage, helt sick asså! Jag är fett laddad, längtar tills jag åker dit i mitten av Januari!
Facebook.com/BryanMassaFootball

Kommentarer
» Snookie - Perfection since 1992

God jul sötnos! Har din dag varit bra? :D

Kram Snookie!

2010-12-24 // 19:18:21
URL: http://snookie.blogg.se/
» Dennis

shoo bryan du e kung! tung video !

iaf ja e med i din tävling på youtube om barca tröjan, när har du valt vem som ska få presenten :D ?

2010-12-24 // 20:34:49
» Dennis

shoo bryan du e kung! tung video !

iaf ja e med i din tävling på youtube om barca tröjan, när har du valt vem som ska få presenten :D ?

2010-12-24 // 20:35:10
» maninho

tjena bryan, grattis o lycka till men jag undrar, dedär sista skotten i slutet när du skjuter mot kameran bakom staketet visst är det datagjort?

2010-12-24 // 23:14:50
» J

Nice! Vi hejar på dig Bryan, vi tror på dig och hoppas verkligen att du kommer vidare i England!

2010-12-25 // 02:02:27
» Ezgi

Bryan, vi kommer stötta dig, tro på dig och önska dig det bästa enda till slutet. Du är grym kom ihåg det!

Skulle vara såååååå nice att se dig spela i Arsenal, vem vet kanske innan fem år?!!!... :)



If you believe in you, we all believe in you.

Good luck sweetie!

2010-12-25 // 04:43:16
» Anni

SNällllaaa hjälp mig med att hitta någon riktigt bra som kan fixa header till en blogg! SNälla bryan! Skriv hur man kan kontakta dem!!!!

2010-12-25 // 14:28:52
» SNÄLLA?

Får vi se dig i plattat hår i ett vidioinläg/foto ;) Skulle vara jättekul!

2010-12-25 // 14:32:32
» cassandrac

älskar din blogg :) , vad tjänar du pengar på , är det bara videoinlägg :P?

2010-12-25 // 14:54:02
URL: http://cassiejonasson.blogg.se/
» Anonym

FYFAN vad grym det såg ut! Önskar dig all lycka till, om du går vidare. Visa vad Sverige går för!

2010-12-28 // 21:57:22
URL: http://luhamaaursescu.blogg.se/
» adebayor (nr.2)

tjena bryan hoppas det går bra sj för mig gick det bra.om du vill veta mer kontakta mmig på facebook på

!-adde pandan hussein-!

2011-01-11 // 20:54:27
URL: http://mrfootboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback