OK WOW

Shoo bloggen, hoppas ni alla söta och sköna läsare mår bra!
- Själv mår jag prima, kom hem för inte så längesen...

Dagen började med att jag var med en kompis och chillade, senare under dagen rörde jag mig in mot stan för att jag hade tandläkartid. Det gick bra, skitbra faktiskt. För första gången körde jag utan någon bedövning och det gjorde inte ont alls, jag kände knappt något men det kanske var för att mitt hål var pyttelitet som tandläkaren sa att det var. Det fanns inte så mycket att laga hehe så hon fräschade bara till tänderna lite enkelt sådära.

När jag kom hem tog det inte lång tid tills jag fick reda på att jag skulle till Adam.
Jag bytte om och var on the road igen, den här gången var det ännu mer chill än den förra.
Gissa varför? Jo för att vi flippade tv-spel typ hela kvällen haha. Synd bara att det var Pro Evolution Soccer vi spelade och inte FIFA för då hade jag kört över alla som var där, men kul var det!

Men anyways nu till dagens låt, det kanske inte kommer som någon nyhet direkt men dagens låt som jag tänker bjuda er på är Adam Tenstas senaste OK WOW. Den första singeln ur hans kommande album.

Kommentarer
» BS

Han är tung!

2010-12-16 // 15:27:07
» Demail

Lyssna på Neyo - Heroes..



Jävligt skön!;)

2010-12-16 // 16:01:36
» Synd att det inte finns en gilla knapp på våra kommentarer

Varför just denna? för att du har blivit polare med han eller?. i know u dont like this track!! CMON BRAN !! bättre kan du.

2010-12-16 // 17:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback