Planes, Trains and Automobiles

Då börjar dagen närma sig sitt slut.
Det är Onsdag imorgon vilket säkert ger er som går i skolan en extra kick och lite positiva vibbar med tanke på att det är jullov efter Fredag. Har fått höra av några kompisar att det är mycket plugg just nu före lovet sådära, men det är bara att kriga på. Tänk att ni kan softa hur mycket ni vill sen under lovet...

Anyways, jag hade inte tänkt snacka mer om skolan. Jag är glad över att jag har gått ut haha.
Jag tänkte bjuda er på ännu en skön låt, ärligt talat den här låten är så otroligt skön.

Den är så skön att ni kommer digga den direkt efter att ni har klickat på play, tro mig..
Ibland har jag verkligen ingen lust alls att skryta men ibland så måste jag bara göra det hahah.
Asså helt ärligt, JAG HAR BÄSTA MUSIKSMAKEN AV ALLA BLOGGARE!
THAT'S IT, PERIOD! Jag menar om inte du har fattat det ännu så ger jag dig en till chans, klicka på play nu och njut av denna underbara låt. Det är rätt sent nu också så om du ska ta och lägga dig snart sätt på dig hörlurarna och lyssna på låten 2-3 gånger. Jag säger det igen, riktigt chill är den. Kärlek&Respekt.

♫Jackie Boyz - Planes, Trains and Automobiles

Kommentarer
» A

Utan att överdriva, helt klart den bästa musiksmaken B! :=)

2010-12-14 // 23:18:19
» Anonym

Lägg upp någon spotify spellista tack :D

2010-12-15 // 00:16:53
» Jay

Din musiksmak är bra inom EN genre, RnB men du kan ju inget om musik egentligen. RnB och radiomusik, det är du i ett nötskal!

2010-12-15 // 00:42:31
» BS

"jag har bästa musiksmaken av alla bloggare" haha skön du är ;)

2010-12-15 // 17:30:53
» Anonym

asså ey har du hört talas om rapp!?

2010-12-15 // 21:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback