Sean Kingston ft. Soulja Boy - BBM

Fan vad kul att ni gillade min idé om att bjuda er på en låt om dagen!!
Det är inget ni förlorar på liksom och inte jag heller eftersom det är kul för mig att dela med mig av musik som jag gillar och lyssnar på. Vi började igår och fortsätter idag. Här får ni Sean Kingstons låt BBM tillsammans med Soulja Boy.

Jag måste säga att den är fett med chill, utan att överdriva jag blir typ glad när jag hör den.
BBM står för BlackBerry Messenger, jag har ju en Blackberry men använder den knappast.
Hur som helst, när jag hör låten blir jag på ett bra mode, jag tänker på kärlek. Ni vet när man har någon på G eller är i ett förhållande så håller man nästan alltid på att messa mycket fram och tillbaka.
Och det är typ vad den här låten handlar om, mycket sms fram och tillbaka! Skön är den.

All this texting is getting kinda crazy...

Kommentarer
» Volkan

Filma inte på samma ställe hela tiden och visa ditt hus ! :D

2010-12-11 // 23:42:58
» Helén

din musik dödar! så jävla bra, keep it up B =)

2010-12-11 // 23:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback