Söndag vad händer

Haha shoo på er alla som är vakna så här sent, jag lallar lite grann på bilden men anyways...
Klockan är 01:30 och jag ska ta och försöka sova nu, jag är faktiskt galet trött och har en känsla av att jag kommer decka på direkten. Ser fram emot en skön sömn, har sprungit som en galning runt hela jävla ikea idag. Är helt slut i kroppen, lite massage skulle inte skada? Skulle sitta riktigt fint nu innan jag lägger mig. Någon frivillig som vill komma över om massera mig nu? Haha nä jag lallar bara lite grann :)

Ser fram emot att se vad Söndagen har att erbjuda!
Ska faktiskt upp tidigt för att göra en grej. Eller jag kommer att få ett samtal vid 11:00 och senare på dagen så kommer jag att röra mig hemifrån. Jag berättar mer om det senare efter att det är klart. Jag vet själv inte så mycket om det så jag uppdaterar er senare when I know. Ingen stress som jag brukar säga haha. Nä men fan jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, jag ligger i sängen och lyssnar på sköna låtar och akta er för låten jag kommer bjuda er på sen. Ni har redan fått höra Coo Coo och BBM, tro mig det kommer flera sköna låtar så se till att skaffa plats på eran mp3! Nu ska jag sova, vi höres imorgon bara. Ni får ta hand om er under tiden och lova mig, inga dumheter! Godnatt & Sleep tight. LoveLoveLife

Kommentarer
» Anonym

Lyssna på Chris Brown - Christmas Came Today ;)

2010-12-12 // 11:25:05
» Anonym

bryan längesen de va nåt inlägg under kategorin motivation inspiration!

2010-12-12 // 20:26:35
» ;)

jag bor nära dig det e bara att säga till så kan jag komma över och massera dig :) jag e grym på de :)

2010-12-12 // 20:28:17
» B R O W N S U G A R

Haha jaa Jerry springers e sjuukt

2010-12-12 // 20:41:00
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback