TACK SOM FAZEN!

Jag kollade precis igenom de senaste kommentarerna som jag fått och såg att en läsare tipsat mig om att jag borde rada upp mina kepsar på den hyllan jag har högst upp.

Och jag måste verkligen tacka den här läsaren! Tack så fuckin mycket haha.
Grejen är den att jag inte har vetat vad jag ska lägga på den översta hyllan.

Jag frågade till och med min Morsa om hon har några förslag på vad jag skulle kunna lägga där..
Men nu vet jag  exakt, tack vare dig! Skit schysst, du förstår inte asså haha. Jag tänkte på det idag innan jag skulle iväg till tandläkaren och jag kom inte på något, helt seriöst. Jag vill inte att det ska stå helt tomt och jag vill inte heller att det ska vara för mycket grejer, det ska se snyggt och enkelt ut.

Mina kepsar blir perfekt!
Nu när jag tänker efter så minns jag att jag radade upp mina kepsar såhär förut i mitt gamla rum, så jag tänker göra det nu också. Men bara under tiden tills jag hittar något annat som jag kan ställa där uppe, har ni andra några förslag på vad jag kan ställa där högst upp? Men som sagt, under tiden jag inte har bestämt mig exakt vad jag ska ha där uppe så radar jag upp mina kepsar, tack hörru!

Kommentarer
» BS

Nice, ser fett snyggt ut ;)

2010-12-15 // 17:27:19
» Elin

snyggt med detaljerna i tapeterna hehe

2010-12-15 // 17:31:35
» jean-claude

Varsågod broder! :)

2010-12-15 // 19:10:28
URL: http://cristijano.blogg.se/
» luaandaa

visste inte att du va med i en musikvideo XD

http://www.youtube.com/watch?v=FHqGiPFRHQU

2010-12-16 // 19:35:47
URL: http://lluanda.blogg.se/
» Anonym

stilrent

2010-12-16 // 21:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback