Time 2 Sleep

(Får håret fixat bakom kulisserna)
Hah Yeeszir! Det är dags för mig att försöka sova nu.
Har precis som idag en låång och kall dag framför mig imorgon med mycket ljus och kameror.
Men jag ska inte klaga eftersom det är kul som fan =)

Imorgon kommer vi spela in mer än vad vi gjorde idag och det är två scener som jag längtar till fett.
Ena är då vi kommer sitta i ett klassrum tillsammans med andra elever och fucka ur.
Och den andra är då vi drar på hemmafest på Söder hahah, det kommer bli nice. Föör niice!

Ni anar inte hur jag ser ut haha, jag är en riiiktig punkare! Det är så roligt att spela någon man inte är.
Jag tror ärligt talat att vara skådis är det bästa jobbet som finns efter professionell fotbollsspelare.

Kommentarer
» Dinbroder

Tuuungt bryan brållan! kan inte vänta tills jag ser hur videon blir :D

2010-12-20 // 00:19:15
» BS

Haha, håller med, längtar som faaaan till din video :D

2010-12-20 // 23:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback