Totalt trött på detta

Jag, David & Biggie på inspelningen.  (3 December 2010)
Ärligt talat så börjar jag bli trött på att fina tjejer utanför Stockholm addar mig på Facebook.
Jag säger inte att de ska sluta göra det men grejen är bara den att de ger mig groov åångest.

Förra veckan var det otroligt många söta, gulliga och fina tjejer som addade mig men guess whaat?
De bor ej i Stockholm. Det är helt sjukt. Jag fattar inte asså. Varför måste alla snyggisar bo utanför Sthlm? Jag säger inte att det inte finns fina tjejer här i Sthlm men alla här är dryga o ska leka svåra!

Jag pratade faktiskt om det med Biggie när vi var med varandra i Fredags. Det var till och med Biggie som tog upp det efter att jag hade berättat för honom att jag de senaste dagarna har fått flera vänförfrågningar av tjejer från Västerås, Uppsala, Eskilstuna, Göteborg.. You name it! Hur som helst, Biggie sa att Stockholmstjejer alltid ska hålla på leka svåra och vara dryga. Jag är redo på att hålla med!

Jag vet inte vad ni grabbar har att säga, ni kanske håller med oss? Ni Stockholmstjejer kommer säkert ta åt er, eller kanske inte alla men de som känner igen sig själva. Men jag tror inte vi har fel, det tror jag faktiskt inte. Jag har i alla fall lagt märke till att varje gång jag snackar med tjejer som inte bor i Sthlm känns det annorlunda på något sätt. De är mycket trevligare och har fötterna på jorden.

Det var inte direkt något speciellt jag ville komma fram till med det här inlägget egentligen. Jag ville bara få det sagt att jag är FULLSTÄNDIGT trött på att snygga och söta tjejer utanför Stockholm addar mig på Facebook haha. Jag säger inte att ni ska sluta adda mig för att ni inte bor här men ni ger mig bara feet ångest. Man vill ju träffa er, problemet är bara att ni bor så långt bort och ända gången man kan ses är när ni kommer hit på besök.. Helt sjukt egentligen, jag som trodde att alla katter bodde i STOCKHOLM.
Guess I was wrong.

Kommentarer
» therese

Uppsala har typ bara fina tjejer :)

2010-12-07 // 13:59:52
URL: http://sheismysin.blogg.se/
» Anonym

västerås baby ;)

2010-12-07 // 14:50:42
» Miela

Ja men dra alla stockholms tjejer över en kant? Jag är från Uppsala men det här inlägget var för jävla töntigt. Det kanske är dig det är fel på? Du kanske säger fel "raggningrepliker" vilket får tjejer ointresserade? Det finns exakt lika dryga tjejer i Malmö, västerås, eskilstuna.. Herregud. Är du ens 18 år?

2010-12-07 // 15:51:58
» BS

Jag vet faktiskt inte om det stämmer, har aldrig träffat tjejer utanför stockholm :p

2010-12-07 // 16:04:06
» Jessica

Stackare.... Naaat

2010-12-07 // 16:21:23
» Alina

Varför radera du min kommentar din tönt? Haha

2010-12-07 // 16:22:15
» cory

haha, vet du vad jag är trött på ? killar som du. killar med FÖR jävla mycket luft/ballhet och har för höga krav på tjejer :) väx upp jävla tönt

2010-12-07 // 16:43:24
» cory

och förresten sluta radera kommentarer ?

2010-12-07 // 16:44:18
» Anonym

Alltså, ifall du uppfattat att det finns många som leker dryga och svåra här i stockholm, så betyder inte det att ALLA gör det. Du har ju inte pratat med alla? Det finns säkert tjejer som leker dryga och kalla i Uppsala, göteborg osv. också? Så ALLA från: Västerås, Uppsala, Eskilstuna, Göteborg... leker inte dryga? Tror inte det. PUSS

2010-12-07 // 16:46:54
» olivia

Woow, vilken åsikt. "Jag som trodde att alla katter bodde i sthlm". Vad fan tror du ? Tror du helt seriöst att "alla katter" bor i stockholm ? Jag vet inte vem du tror att du är men du skämmer bara ut dig. Du tror att du kan få vem du vill bara för att du är "Bryan Mulattobee". Haha grabben vem tror du att du är ? Du är EXAKT som kissie fan. ALLA stör sig på ditt sätt att vara. Du anar inte hur många tjejer som snackar skit om dig asså haha.

2010-12-07 // 16:50:00
» Anonym

tror du inte att vi tjejer tänker exakt samma sak om er killar ? speciellt killar som du. idiot.

2010-12-07 // 16:51:40
» kimberly

haha så mobbbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaddddddddddddd

2010-12-07 // 17:35:58
» michelle

ajoj, varför hatar alla?

rätt givet att han inte känner alla i sthlm, men antar att han snackar om tjejerna han har stött på? tror nog han vet vad han snackar om, frågan är om ni uppfatta det på rätt sätt? inte första gången man hör detta, so..

i think u girls have some work to do ;)



btw. i gbg är killarna precis på samma sätt.

2010-12-07 // 17:53:44
URL: http://michelleamena.blogg.se/
» nicho

True said, Håller med dig till 100% asså!

grejen är , när man är i Eskilstuna eller vi säger Göteborg så tar det inte så lång tid innan man märker hur annorlunda tjejerna där är. Annorlunda på ett bra sätt asså, förstår inte varför man ska hålla på att leka svårfångad å shit.

2010-12-07 // 18:14:07
» Anonym

tjejerna i sthlm de har luft , inte alla som sagt men de flesta tjejerna de verkar i alla fall kaxiga , deras personlighet Asso den syns bara man kollar på de , de är Kaxiga. Men killarna i sthlm har ännu mer Luft som Du ex du leker fett mkt asso när Ska du börja Inse det? ni tror Alla precis Alla tjejer vill ha er när det egentligen Inte vill det och ni tror alla tjejer som Dissar er är kaxiga, tänk om de inte vill ha någontin med er att Göra? ??????? du speciellt INGEN människa cill ha dig . du är fan en Gårilla Bro

2010-12-07 // 19:01:53
» Anonym

Men alla stockholmare är bitchiga killar och tjejer kvinnor och män sjukt otrevliga !

2010-12-07 // 20:02:41
» Anonym

Men alla stockholmare är bitchiga killar och tjejer kvinnor och män sjukt otrevliga !

2010-12-07 // 20:02:56
» Anonym

som sagt bryan, göteborg har tvär snygga tjejer ;)♥

2010-12-07 // 20:04:32
» Marques

Jag är kille och lika gammal som dig, ser bra ut osv..



Men du har faktiskt så jävla rätt. Alltså man märker redan om man går förbi tjejer, när jag inte är i Stockholm söker tjejer ögonkontakt hela tiden och ler åt en osv. Men här vågar man knappt kolla in tjejerna längre eftersom de leker så svåra.

2010-12-07 // 20:33:14
» Lady A

Håller med om att vi ibland kan leka svåra, men DRYGA, skojar du?! Stockholms tjejer är jättesnälla!

2010-12-07 // 21:54:01
» Anonym

Nu känns det som om du har typ pratat med varenda tjej i stockholm ! dra inte alla över en kant ! :D men du kanske bara pratar om tjejerna som du har pratat med så därför tror du att alla är likadana meen nej det är inte så :D

2010-12-07 // 22:37:35
» Anonym

alltså: marques och nicho, skriver exakt som bryan :SSSSSSSSSSSSSS

2010-12-07 // 22:37:49
» Tangz

Bryan läste nyss det här inlägget och kan bara säga en sak:



Jag håller med en del av det du säger. Visst kan det finnas tjejer från Stockholm som kan vara dryga. Men dawg...finns ingen bra idé att dra alla över en kant :) du kanske har stött på väldigt många tjejer från stockholm som är så, visst då får man en sådan fördom om att tjejer från stockholm är svåra och dryga. Men bror....look around! Det gäller att man känner till dessa tjejer så bra som möjligt så man ej drar alla över en kam bror, det är inte bra ;P



Men det finns en viss sanning i det du säger! Kasta alla extremt dryga tjejer, för sådana personer bör söka till en mentalsjukhus!

2010-12-07 // 22:58:34
» sanna

stockholms killar är bögiga helt enkelt..

2010-12-08 // 11:56:40
» Anonym

så när en tjej tackar nej till att träffa dig och ha sex med dig så leker hon svår och dryg?! vet inte hur du vill att din framtida fru ska vara menmen :) och tro mig alla utanför stockholm har också sina mörka sidor men bryan du är ju så cool för du är lite känd bland ungdomar i stockholm så de kan ju inte vara dumma mot dig, stackars bryan som blir förvirrad :)

2010-12-08 // 18:57:25
» eliin

blablablabla haha du har FÖR mycket fördomar asså orkar inte ens gå in på det..

2010-12-08 // 22:15:48
» arg läsare

Alltså det är så roligt när människor leker att dem har bra svenska och försöker lägga ordspråk, "Dra inte alla över en kant", DRA INTE ALLA ÖVER EN KAM HETER DET era snorungar...

2010-12-09 // 16:29:00
» Anonym

OMG... this is soow not true jag menar stkhlm´s tjejer e inte så. Många av oss tjejer är bara nte intreserade fan och fan tänk om samma dag du raggar in en tjej har hon kanske haft en dålig dag asså just think it inte att jag vet det och då har man bara nte lust att smila. det e bara så och ibland kan man ju tro att en wierd kille som inte har liv och tycker du e snygg kollar in dig och bara tanken e ushhh... Och alla e nte snygga xp

2010-12-09 // 21:25:42
» Anonym

Till er haters ! skaffa något som heter liv!

2010-12-09 // 21:26:10
» Anonym

Stockholms tjejer är snyggast. Alla andra är bönder, så äre.

2010-12-10 // 15:35:49
» Anonym

Inte alls svårfångade i Stockholm, ni kanske inte ser tillräckligt bra ut?

2010-12-10 // 15:37:21
» Din framtid // minaj

So true ni ser er som fina men när ni inte ens är tillräkligt fina stockolm´s tjejer är Tungga ingen snack om saken that´s just It

2010-12-10 // 16:53:38
» Michael

Bryan, om du är redo att hålla med, då kan jag säga att jag redan håller med! Asså shit vad du har rätt! Jag själv bor i Stockholm och alla tjejer ska leka så jävla svårfångade... palla asså... Att det alltid ska vara så söta tjejer från speciellt Uppsala som ska adda mig på facebook och detsykar mitt huvud pga att man inte kan träffas för det är så långt, men egentligen är det inte så långt om man tänker efter, men om man verkligen gillar den tjejen så why not! :) men förstår exakt vad du menar och det är knaz fan. ALLA TJEJER I STOCKHOLM LEKER SÅ JÄVLA SVÅRA OCH DRYGA PRECIS SOM DU SÄGER!!! 100% !

Och tro mig, jag är inte ensam om det, som tycker som dig, har massa homies som tycker samma sak...

2010-12-10 // 19:30:43
» frida

Då säger jag tvärtom, att alla snygga killar bor inte där jag bor, i gbg!!

2010-12-14 // 23:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback