Twitter

Som ni ser jag twittrar lite med Adam och det är fett nice.
Om jag ska vara helt ärlig mot er så har jag aldrig förstått mig på twitter till 100%.
Det ända jag har gjort med min twitter är att uppdatera den med status.
Det klart jag vet att man kan följa personer, artister och så vidare men jag har aldrig gjort det.

Den ända jag har följt är Kim Kardashian men grejen är den att jag aldrig har brytt mig om vad hon skriver på sin status. Jag har bara klickat på att följa henne så hon syns på min sida och gör den lite fläshing om ni förstår vad jag menar haha. Men från och med idag tänker jag börja följa personer som jag diggar, typ Chris Brown och många andra. Jag har redan börjat med att följa Adam Tensta, och något som är najs är att man kan kommentera varandras status vilket jag och Adam också har gjort som ni ser på bilden.

Nu börjar jag äntligen förstå mig på twitter, fan vad soft det är ju!
Glöm inte följa mig och Adam, MulattoBee@Twitter & AdamTensta@Twitter.
Och som jag sa i videon nedan, när jag säger följ så menar jag inte att ni t.ex. ska in på min twitter varje dag och kolla in den utan jag menar skapa ett konto, det tar inte mer än 2 sekunder, logga in och klicka på follow! Då följer ni på riktigt och alla statusar på de personerna du följer kommer att synas på din sida!

Innan jag avslutar inlägget har ni några tips på några tunga artister man borde följa på twitter?
Chris Brown och Bow Wow är spik haha men några fler?

Kommentarer
» Twitter

Tyga, PleasureP, UsherRaymond, Lil Wayne

2010-12-09 // 21:38:34
» sabina

B.o.B heeelt klart :P

2010-12-09 // 21:43:36
» Anonym

The game :)

2010-12-09 // 21:58:48
» Anonym

rihanna??

2010-12-09 // 21:59:46
» Anonym

kanye west, lil wayne rev run

2010-12-09 // 22:07:15
» Anonym

Trey Songz ;)

Hahaha hans statusar är för sköna :P

2010-12-09 // 22:07:21
» Anonym

Tungt.

2010-12-09 // 22:25:18
» Nathalie

Trey Songz

Ne-Yo

Usher

Lazee

Snoop Dogg

Akon

Tyga

Birdman

Kid Cudi

Nelly



Fan, var på väg att skriva Michael Jackson, en sekund senare kom jag på att han var död "/ King of Pop <3

2010-12-09 // 22:54:40
» Anonym

Ciara, AFFIONCROCKETT, Nick Cannon och dem ovan :D



Men hörru förklara vad Adam Tensta erbjöd dig! :)

2010-12-09 // 23:25:52
URL: http://tungochkung.blogg.se/
» Anonym

The rangers! :D

2010-12-10 // 15:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback