Twittrar med Romeo

Shoo på er alla söta och sköna läsare som är uppe såhär seeent på natten!
Jag ligger i sängen med hörlurarna som ni ser, men det är inte exakt det jag tänker snacka om.

Jag tänkte bara spana in med en kort inlägg och berätta för er att jag just nu twittrar med Romeo.
Han följer mig på twitter och nu skickar vi meddelanden till varandra, vi snackar om en skit rolig grej.
Ni kommer inte tro att det är sant men det är det! Jag berättar mer för er imorgon då jag kommer spana in med ett videoinlägg och printa-screen. Kärlek och Respekt, jag ska ta och snacka med honom ett tag till sen tänker jag sova och ladda inför mellandags rean imorgon! SovGott <3

Kommentarer
» Alle

Bryan ha inte datorn ovanför ditt könsorgan, blir det för varmt under brallan på dig så kan du bli steril ( inte kunna få barn )

2010-12-26 // 03:50:11
» emma

diggar din nya frisyr =)



& dope att du twittrar med honom. hhah



http://twitter.com/iamemmaz

2010-12-26 // 11:38:37
URL: http://emmazandihn.blogg.se/
» Half man Half dog

keep it up ! Sveriges tyngsta bloggare! Hoppas man får se Romeo mkt under 2011, såg att de spelade in ngn ny film som heter wolfboy eller ngt sådant... College Boyzzz

2010-12-26 // 11:52:36
URL: http://www.nattstad.se/crazychicken
» Anonym

din frisyr dödar ajaj passar skit bra med plattat! hahha jag såg de du snackar om det är en tjej som twittrar till folk men hur som helst tjej spelar Svenske Bloggaren KENZA, så hon har twittrat massa saker till blandannat romeo hahahahaahha

2010-12-26 // 13:28:49
» Anonym

Lil romeo,det e du snackar om right?

2010-12-26 // 15:34:42
» E

ohh.. U r SOOOOO fiiiinneeee ;D

tung duee, Asså du lär känna måånga kändisar juuh :P peace.. <3

2010-12-27 // 10:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback