WALKING IN NEW YORK

Shit ni anar inte hur trött jag är i kroppen. Min dag började med att jag vaknade prick klockan 3.
En timme efter, alltså klockan 4 satte jag igång med att göra om i mitt rum, som ni såg i det tidigare inlägget så fick jag hjälp av världens bästa Mamma. Mitt söta lilla rum har nu blivit precis som jag har velat ha det i månader. Enkelt, fräscht och stilrent men ändå mysigt sådära haha. Äntligen, jag svär på allt att jag är nöjd nu, mitt rum är personligare än någonsin och ger en bild på hur jag är som person.
Ni vet själva att jag hatar att komplicera saker osv, det ska vara enkelt. Snyggt och enkelt, that's it!

Anyways, jag sitter med farsan i vardagsrummet och kollar på matchen mellan United - Arsenal.
Så ni som väntar på veckans låtar får vänta ett tag till, men under tiden kan ni lyssna på dagens låt.

Den är riktigt skön måste jag säga, man blir på bra humör och jag gissar på att det är en låt som ni tjejer kommer att gilla. Jordin Sparks har själv gått ut och sagt på sin twitter att det inte är hon som sjunger låten men folk skriver ändå in hennes namn så jag gör det samma. Det låter som henne iaf..
♫Jordin Sparks - Walking In New York

Kommentarer
» kevin no homo swagg

2010-12-13 // 22:49:28
» kevin no homo swagg

tuuung blooggg bror.. stay fresh and fuck the haters hoes ... swaagg me the fuck out

2010-12-13 // 22:50:46
URL: http://nohomo.blogg.se/
» andre

Filma ditt rum så fick kan se det :P

2010-12-14 // 18:32:29
» andre

haha var fan fick jag fick ifrån. vi*

2010-12-14 // 18:33:20
» andre

shii sorry för tre kommentarer, såg precis att du redan har filmat rummet. my bad

2010-12-14 // 18:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback