YOU ARE THE FUCKIN BEST!

Halloj på er alla läsare!

Fan vad glad jag är nu! Jag var inne på facebook och jag måste säga att den är riktigt trög för mig.
Jag kan inte komma in på andras profiler och när jag uppdaterar min status ser jag den inte på min profil. Jag har ingen aning om vad det kan bero på men hur som helst så lyckades jag komma in på inboxen efter några försök. Och snacka om att jag blev glad när jag läste det andra meddelandet.

Grejen är den att jag alltid velat ha skolfoto från 2003 när jag gick i Sollentuna International School.
Varför undrar ni då? Jo för att jag gjorde en skitrolig min, jag lipade faktiskt med tungan!

Jag har inte skolfotot från 2003 här hemma och jag har bett flera från min gamla klass om de kan fota det och skickar över det till mig men ingen har gjort det. Snacka om tråkiga, jag menar ta en bild snabbt bara och skicka den till min mail. Men anyways, idag.. Asså nyss. Helt från ingenstans, helt random.. Jag har inte tänkt på det fotot på fett länge och helt plötsligt får jag det av en tjej som tydligen gick i samma skola som mig fast några klasser under. Fett kul jue, helt oväntat. Vad är det man brukar säga? Saker händer när man minst anar det haha, i det här fallet stämmer det till 100%!!!
Tack så otroligt mycket Meltem!
Haha jag gick i 6an och ni ska veta att jag var en riktig busunge när jag var en liten kid :D

För att se en större bild checka min facebook, jag har lagt den som profilbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback