Youtube.com/BryanMassaFootball

Igår kväll blev mitt förra youtube konto BryanMassa91 spärrad på grund av en onödig Chris Brown video. Jag blev otroligt ledsen eftersom mina egna fotbollsvideos hade så fina kommentarer och så många visningar. En video som jag hade gjort till mina fans som följer mig på min fan page hade precis nått 30.000 visningar. Jag var helt nere när jag inte kunde logga in och visste ärligt talat inte om jag hade någon lust att skapa ett nytt konto. Ni som har följt min blogg i ett tag vet ni att det inte är första gången jag får ett youtube konto spärrat, det här var typ 7de gången. Men nu har jag lärt mig en läxa.

Tack vare mina grymt underbara fans som pushade mig skapade jag ett nytt konto inatt med namnet BryanMassaFootball, precis som min fan page heter. Jag har inte ens haft kontot i 24 timmar och jag har över 100 subscribers. Tack till er alla som har prenumererat på min kanal, jag uppskattar det enormt mycket. Jag tänker ladda upp mina fotbollsvideos igen för jag vet att många där ute vill kolla på de, dont worry.. Jag ber er bara om en tjänst, jag vill ha tillbaka mina 800 prenumentanter. Vore också schysst om ni kunde "gilla" mina videos och droppa några fina kommentarer eftersom allt som jag hade förut är borta :( Kärlek och Respekt, glöm inte.. http://youtube.com/BryanMassaFootball

Kommentarer
» BS

Jag tycker att du bara ska ladda upp fotbollsvideos med det här kontot, för det känns onödigt att samma sak ska hända igen :( Du kanske redan funderat på det, då det heter Bryanmassafootball haha

2010-12-30 // 18:39:19
» D

Ska lägga upp den på min logg på facebook o försöka få så många subscribers som möjligt:) Peace!:D

2010-12-30 // 19:59:43
» D

Ska lägga upp den på min logg på facebook o försöka få så många subscribers som möjligt:) Peace!:D

2010-12-30 // 20:00:09
» Anonym

SLUTA LADDA UPP ONÖRDIG MUSIK DÅ BRYAN!!!. ORKA ATT BU BLANDADE FOTBOLLS VIDEOS MED MUSIK, SKAPPA EN FÖR ENTERTAINMENT OCH ANDRA FÖR FOTBOLL/SPORT.

2010-12-30 // 22:31:53
» danne

du är neger!!!!! vem fan tror du att du är? de räcker med romeo nu hahhaha först adam nu romeo? är du ball nu eller? jävla neger..

mr do it for the ladies broshan de ba somali brudar som är efter dig

2010-12-30 // 23:05:11
» linnea

hej jag fick en kommentar av dig?

det stod att du hade bytt blogg? är det sant?

2010-12-30 // 23:34:51
URL: http://linneaberns.blogg.se/
» Anonym

Fortsätt så du kmr få skiiit många prenumentanter! och det många som älskar dig, din blogg o dina fotbollsvideosar så bry dig nt så mkt om vad dom andra tycker kör bara lixom :)

2010-12-30 // 23:37:18
» andre

2010-12-31 // 13:54:48
» andre

Hur blir det med den tävlingen om en Barca-tröja du hade?

2010-12-31 // 13:55:19
» Anonym

varför lägger du inte in flera fotbolls videos när du spelar? dom ägde! gjorde bloggen bättre:) eller börja bara skriva lite om fotbollen! :D

kärlek o respekt !

2010-12-31 // 20:19:03
» tomislav

hade gärna följt din blogg men nu vet jag att du är en arsenalfan :( och det kan jag tyvärr inte göra men du får lycka till ändå :), snygga Vapors btw!

2011-01-04 // 01:29:27
URL: http://tomislav-alex.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback