Arsenal - Liverpool

Ikväll smäller och gäller det!

Arsenal har spelat två tuffa matcher på raken och båda blev förluster.
Först mot United och sedan Chelsea, ikväll spelar Arsenal mot Liverpool.
Liverpool vann sin senaste match mot Everton med 1-0 så de kanske är på väg att hitta formen igen.
Arsenal förlorade som sagt sin senaste match mot Chelsea men ikväll vänder det!!
Efter två raka förluster så är det dags att börja vinna igen!
Det kommer att bli en galet bra match så missa den inte!
Liverpool är medvetna om att de endast kommer vara två poeng bakom Arsenal om de vinner ikväll.

Jag och Mecko gjorde en deal idag.
Han är Liverpool fan och vi kom överens om Arsenal vinner så ska han spara håret i 4 veckor.
Om Liverpool vinner så ska jag spara min mustasch/mitt skägg i 4 veckor.
Haha tro mig Arsenal måste vinna för jag kommer se helt fuckt up ut med mustasch!!

Kommentarer
» alex

hahah tunga ni e. själv e man liverpool fan och vi vinner ikväll

2010-02-10 // 17:15:22
» Anonym

HOPPPAS LIVERPOOL VINNER FÖR VILL SÅ GÄRNA SE DIG MED SKÄGG/MUSTACH HAHA :)

2010-02-10 // 21:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback