Bryan tipsar musik!

Idag när jag lyssnade på musik på vägen hem från skolan så spelades den här låten upp.
Det var ett tag sen jag hörde den men jag måste säga att jag älskar den här låten.
Hon är en fantastisk artist och en vacker tjej.

Ni kanske undrar vem jag menar och vilket låt jag syftar på?
Jo jag menar Leona Lewis och syftar på låten Better in time!
Helt seriöst, jag diggar den här låten fett mycket,
jag vet inte direkt hur jag ska förklara men handlingen i låten är så bra och texten är underbar.

Fan vad jag gillar den asså.

Kommentarer
» hilääli minooshh

låten e soft

2010-02-18 // 19:05:30
URL: http://hilals.blogg.se/
» nicho

ah skön låt :) men hon har gjort bättre låtar ^^

å visst är hon vacker? god damn..älskar hennes hår..eller nää, älskar allt på henne! :D

2010-02-18 // 19:06:39
URL: http://nichow.blogg.se/
» Victoria

jooo den där låten är TUNG!

men vet du vilken låt som är fett gamal men tung det är lloyd feat. Ashanti - southside den är såååååååååå TUNG!:D



peace and love!

2010-02-18 // 20:01:18
» idha

Hejsan =)

Har lyssnat på din spel lista #2, från början var de inte så att jag fastnade. Men efter att ha låtit den rulla på när jag pluggat så måste jag säga att du lyckats sätt ihop en bra spellista. Verkligen avslappnande och fin musik.

Sköt om dig. Puss och kram Idha

2010-02-18 // 20:53:54
URL: http://idhaaa.blogg.se/
» Jasmin !

Haha varför inte lägga upp den här videon på bloggen för de se inte följer dig på youtube, det är många som vill se din talang inom fotboll :D

" http://www.youtube.com/watch?v=7FAcDKos72w&feature=related "



Det var jätte kul och se din talang genom åren, bra video :)

kärlek & respekt <3

2010-02-18 // 21:26:06
» Nikolina

kan du rekommendera nån bra låt som handlar om t.ex tjej som gillar kille, kille dissar tjej typ... haha nåt i den stilen, du vet nån fet säkert ;)

2010-02-18 // 23:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback