Bryan tipsar musik!

Jag vaknade faktiskt inte för så längesen så jag är typ nyvaken.
Kom hem från skolan och kände mig fööör trött, orkade inte ha mina ögon öppna, så trött var jag.
Det första jag gjorde när jag vaknade var att skriva två inlägg men nu ska jag snart på träning så jag ska äta och sendan åka iväg till träningen men jag tänker inte göra det förens jag bjudit er på en riktigt skön låt!

Tryck på play och njut av låten!
Den är riktigt skön och när jag säger att en låt är riktigt skön så vet ni att den är riktigt skön hehe.
Jag lägger upp lite bilder också, som ni söta ladies kan kolla på under tiden ni lyssnar heheh!



Varför kan vi inte bli kära igen?
Visst var den bra!

Kommentarer
» Anonym

damn boy, ur so fine! asså helt seriöst, du är jätte snygg :)

2010-02-02 // 19:06:22
URL: http://idawestling.blogg.se/
» catrin

allltså, du tränar hela tden. :D och du är fortfarande fetttttt snygg1!!!

2010-02-02 // 19:07:17
URL: http://caatrins.blogg.se/
» Anonym

asso skojar ni med mej... du ser ut som en liten apunge!



och det mest osexigaste som finns hos killar är luft... skippa det

2010-02-02 // 19:34:41
» Chris browns Wifeeey

Assååå Bryan lysssna den här frågan måste du svara påå.... Jag ska nämligen välja gymnasium snart o jag älskar fotboll, har spelat fotboll hela mitt liv o jag funderar på att ta typ sammhälle/fotboll i löfstöms... kan du berätta hur de e där... vad gör ni på träningarna, hur många gånger i veckan får ni träna. e de killar o tjejer blandat? Och slutligen är det braaa där? eller finns de bättre fotbollsrelaterade gymnasium.? Tacksaaam för svaaar.

Keep Your Blog up kattt

2010-02-02 // 19:38:57
» Anonym

låten e naaajs! och catrin,vadå fortfarande? de väl därför han e snygg? ;)

2010-02-02 // 19:42:25
» Mary :))

2010-02-02 // 19:56:05
» Anonym

Suck... You're too fine for your own good boy!

2010-02-02 // 20:37:45
URL: http://legitimite.blogg.se/
» sarah

Kan du inte berätta lite om dina vänner, typ vissa som du nämner ofta i bloggen och som du hänger mycket med?

2010-02-02 // 20:40:56
» Anonym

Shuuu, asså när du tipsar musik kan inte du säga vad låtarna heter oxå? Så att jag slipper sitt oo lyssna på låten i hundra år och försöka lista ut vad den heter, oo så har jag döödat låten genom att ha lyssnat på den så många gng! :P

2010-02-02 // 21:18:28
» Anonym

Du måste höra den här låten Wait- Chris brown ft Trey songz sjukt bra :D sköön blogg

2010-02-02 // 21:21:05
» Anonym

aa jag tycker också du borde skriva vad låtarna heter ?

2010-02-02 // 21:25:11
» claudia

jag är ingen stalker men vart köpte du din snygga gula tröja?=) du är så j*vla snygg med den. love you bryan=) du e såå snygg

2010-02-02 // 21:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback