Dagens frågor & Kommentarer


Jag ställde ju er frågan om ni ens tycker det är kul med dagens frågor och kommentarer och alla som kommenterade tycker att jag ska fortsätta med det så det tänker jag göra.
Kul att du som kommenterade även gillar min musiksmak :)

Men hehe, precis som jag svarade igår tänker jag svara nu.
När det gäller sånna här komplimanger så blir jag bara generad.. Tack du är nog också jätte snygg & söt :)

Okey jag behöver inte skriva så mycket för att svara på din fråga.
Jag råder dig att inte börja på löfströms, det är stökigt i vår skola.
Fotbollen har blivit sämre, det var bra när jag gick i 1an och 2an men nu är det dåligt.
Jag råder dig att börja på Solna Gymnasium, det verkar vara fett nice, dessutom verkar skolan bra också!

Jo, imorgon har jag ingen träning! Så då kan jag ta och fixa en super skön spellista!
Bra att du påminnde mig hehe.
För att hitta mina andra två spellistor kolla vänster sida av bloggen under bilden spotify.

Det sexigaste... hmm jag vet faktiskt inte.
När jag kollar på tjejer så är inte sexigheten det jag tänker/kollar på först. Jag är inte den typen av kille om du förstår vad jag menar. Det jag kollar först på en tjej är nog hennes look, hennes ögon, hennes ansikte.
Jag vet att jag inte har svarat på din fråga direkt men den är lite svår för mig eftersom jag inte kollar så på tjejer.. Jag kollar inte efter om de har något sexigt, jag kollar som sagt mer på deras look, hur de ser ut och så. Och om det är så att jag gillar hur de ser ut så kanske jag får lite "känslor" för den tjejen. Då menar jag inte att jag blir kär i henne direkt och så utan jag menar att jag vill komma i kontakt med henne och kanske lära känna henne.

Tack så mycker rafia :)

Jag vet inte faktiskt, Chris Brown har så många underbara låtar som jag gillar.
Jag kan inte välja ut en direkt hehe. Du förstår väll vad jag menar, javisst Crawl är skön.

Hmm, visst ibland kan man se någon tjej ute som man vill gå fram till men så tänker man äh, skitsamma.
Och så finns det tjejer man verkligen vill gå fram till för om man inte gör det så kommer man att få fetaste ångesten för att man inte gick fram... Jag skulle säga ja, hon måste väll se ut på ett visst sätt för att jag ska gå fram till henne utan att ens tveka hehe.

För att hitta tidigare "Dagens Frågor & Kommentarer" inlägg,
spana in kategorin Dagens Frågor & Kommentarer.

Kommentarer
» Anonym

Bryan, när du får frågor som "Vad kollar du på hos en tjej" och liknade svarar du ofta väldigt olika. Du säger ju själv att du inte bryr dig så mycket om utseende.. Men det är ju klart! Utsidan ger insidan en chans hehe förresten hörde vet jag att du vart på G med min kompis! ;)

2010-02-03 // 00:07:21
» leo

bryan hoppas du svarar på detta! VARFÖR NOPPAR DU DIG?

2010-02-03 // 18:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback