Dagens frågor & Kommentarer

Tjena alla söta och sköna läsare, dags för dagens frågor och kommentarer!

Heysan, jag vet inte hur jag ska skriva ner mina tankar riktigt. Det går typ inte att förklara, det finns inga ord.
Det är så synd, så tragiskt.. Ne, vill inte prata om det, jag tycker så synd om henne, hennes familj och vänner.
Ne, det är synd fan. Vila i Frid <3

Heysan! Tack så mycket du är söt du med :)

Tjena, tungt ju! Ne men det klart jag också skulle vilja börja på dans men jag har inte tid för det tyvärr!

Bow Wow tycker jag är tung hehe. Inte dålig utan bra!
Kul att du också gillar honom, du borde ladda ner hans senaste mixtape Greenlight 2!

Haha, för er som inte förstår den här kommentaren så frågade jag er läsare om någon av er skulle vilja följa med och förhandskolla på filmen VALENTINE'S DAY.
Men haha, Samantha jag tror det finns några som inte skulle vilja gå med mig haha.
Tack för komplimangen <3

Hej Sara! Ja precis, du har så rätt i det du har kommenterat!
I början var det kul å mysigt men nu e det gråt, jobbigt och kallt!
Det är sååå sant!

Tycker du det hehe?
Jag antar att jag alltid har haft mycket självförtroende. Det är inte bra ibland utan det är bra hela tiden.
Man ska ha självförtroende, desto mer man tror på sig själv desto bättre är det.
Sen vad andra tycker dåligt om dig och ditt självförtroende så är det ju synd om de eftersom de tänker för mycket på andra än sig själva... Men för att svara på din fråga så kan jag säga att ja, jag har alltid haft mycket självförtroende och som jag skrev för några månader sen på bloggen så tror jag att det kommer från mina två systrar. Jag menar, att vara minst i familjen och växa upp med två systrar så kommer det automatiskt.

Det är nice! Men inte på alla faktiskt, beror på hur tjejen ser ut tycker jag.
Det är nästan precis som allt annat, man måste passa i det.
Haha, tycker du om mitt garv eller? Tack :P
Precis som jag skrev innan så har jag ett gott självförtroende, 10 utav 10 :D

Haha sorry, sorry men jag sov faktiskt.

Hejsaan!
Jag antar att jag vet vilken video ni syftar på.
Kan det vara denna?
http://www.youtube.com/watch?v=mdQBnGRCkA4

För att hitta tidigare "Dagens Frågor & Kommentarer" inlägg,
spana in kategorin Dagens Frågor & Kommentarer.



Kommentarer
» J

Gilla(de)r verkligen inte Chris Brown, men det här framträdandet var grymt.

2010-02-04 // 00:45:27
» Anonym

vad e din msn? :D

2010-02-04 // 12:14:55
» amra

vad föredrar du? mörkare eller ljusare tjejer? ;)

2010-02-04 // 18:24:41
URL: http://amrafosho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback