Dagens frågor & Kommentarer

Nu är det dags igen min söta och sköna läsare!
Nu är det dags för dagens frågor och kommentarer :)

Jaadu, stackars mig!
Jaa men kom :)
Haha, ja det gör jag. Det måste nog vara min lucky day asså haha ;)

Det står fel, det ska stå Ogillar inte hatar.
Jag hatar ingen, det ska ni veta men Rihanna Ogillar jag enormt mycket och det är för jag helt enkelt inte kan acceptera hur hon ser ut nu och den musiken hon gör. För mig är Rihanna den söta tjejen, en av de finaste med långt och fint hår. För mig är Rihanna den söta tjejen som spelar in skön musik som får en att bli på bra humör eller den som spelar in sköna kärleks låtar som unfaithful.
Jag kan bara inte acceptera henne som hon är nu, that's it!

Hahah, bra fråga!
Imorgon kan du leta efter din bröllopsklänning så kan vi gifta oss på Lördag!

Haha, shit vad alla vill att jag ska komma till deras ställe!
I förrgår bestämde jag mig för att jag ska till Malmö i sommar eftersom någon läsare ville att jag skulle dit. Men inte bara för det, jag har aldrig varit där så jag antar att det ska bli kul att åka ner dit.
Visst kan jag komma till Gävle någon dag, jag har faktiskt varit där en gång. Hade match där i sommras mot just Gävle. Hmm, Västerås kanske jag kan åka till hehe, min farbror bor där!
Vart mer vill ni läsare att jag ska komma :O haha.

Hehe, har inte så mycket att säga.. <333

Nej det är inte OK!
Så gör bara players. Det är bättre att killen säger sanningen till sin tjej.
- Jag vill inte ljuga för dig men jag ska vara ärlig nu, jag har känslor för en annan tjej.
Sanningen gör ont ibland men det är bättre att killen är ärlig än att han håller på med två tjejer samtidigt.
Om han inte vill göra slut med sin tjej så får han helt enkelt göra ett val, antingen stannar han kvar hos sin tjej eller så gör han slut för att kunna vara med den andra. Men bara att han har den tanken att vilja hålla på med någon annan tjej är dåligt. Ett klart tecken på att han börjar tröttna på sin tjej och vill börja hålla på med andra.

Jag gillar många filmer, kan inte rabbla upp alla nu men de som kommer upp på tankarna nu är..
Strävan efter lycka eller vad det nu heter, ni vet den med will smith!
Och sen så gillar jag filmen I think i love my wife med Chris Rock.
Gillar också Supersugen också känd som Superbad haha, den är ju asskön.
Finns många fler filmer jag gillar, vill se på filmen precious. Den verkar sååå bra!

Hahaha skön du är!
Det klart du får hänga med ooom jag åker bort.

Hey Cleo :)
Du är söt för att det du skriver är gulligt hehe.
Tack så mycket, jag blir jätte generad.
Du är säkert också den alla killar letar efter :)

Ja det klart!
Christina Milian kommer alltid att vara Christina Milian!
Kommer alltid att gilla henne.

För att hitta tidigare "Dagens Frågor & Kommentarer" inlägg,
spana in kategorin Dagens Frågor & Kommentarer.

Kommentarer
» Anonym

det enda du gör är att svara på kommentarer :P gö nåt nytt

2010-02-05 // 00:40:00
» Anonym

haha folk klagar.. :P men kom till jakobsberg för fan! :)

2010-02-05 // 00:43:39
» Anonym

du borde komma till Örebro, fett nice

2010-02-05 // 08:07:48
» samantha

du är bäääst,

när tar du studenten i år i juni eller :D ?

hur har ni tänkt fira det:D ?

btw du e den finaste mulatten i sverige :) <3

2010-02-05 // 08:14:26
» Anonym

går du på gymanasie? isåfall vilkket?

2010-02-05 // 09:34:49
» Anonym

kan du sluta ta in dina komentarer fett irreterade

2010-02-05 // 09:59:28
» bajs myttomanen

om du satt i en skog och var bajsnödig men hade inge papper, vad skulle du göra då? och du var hur bajsnödig som helst. att de typ rann ut.

2010-02-05 // 11:01:32
» Tania

Du har mycket att forska om :) Rihanna is a part of the illuminati game :)

2010-02-05 // 12:28:42
» carro

haha visste du att kissie har förstorat brösten nu? va tycker du om det? :)

2010-02-05 // 13:02:56
» Your dreambaby

Bet you, i would look so good between your jeans..

2010-02-05 // 14:35:30
» cadie

varför svarade du inte på min fråga... :( den är på ditt andra inlägg där det står cadie :) puss! du e såå cutee!!!<3<3<3

2010-02-05 // 14:53:06
» sötnos

Jag tycker din blogg är riktigt bra fortsätt med det du gör ! riktigt kul att en kille bloggar det är ju inte så vanligt ! :)

2010-02-05 // 15:38:19
» Anonym

du borde komma till ESKILSTUNA FAAN

2010-02-05 // 15:38:45
» L

Varför leker du att du är så snygg och perfekt, och att ingen tjej duger åt dig? Du är inte så snygg som du tror att du är. Skärp dig och sluta tro att du är SÅÅÅÅÅ perfekt och att alla tjejer är fula!

2010-02-05 // 16:34:15
» Till Tania

Det finns ingen illuminati, b**ch!

2010-02-05 // 16:35:14
» sanna

Svar till : Till tania



Va inte så naiv ditt pund. illuminati finns. hoppas såna som DU vaknar upp. såna som DU sitter i illuminatis fälla, du är för naiv ..

2010-02-05 // 18:42:33
» Till Sanna

Yeah right att en jävla grupp styr hela världen och dödar och bestämmer över artister. Hör du inte hur jävla fånigt det låter? Har ni ens några bevis som stärker era påståenden? Nej, ni kommer bara med teorier och Youtube videor och tror på sånt skitsnack. Illuminati finns inte, och dom bevakar inte mig.

2010-02-07 // 19:58:33
» wicky

Fy F*N vad söt du är . Du borde verkligen komma till Malmö . Och de mer Rihanna, du har helt rätt .

2010-02-07 // 23:12:55
» wicky

ojsan , kollade nyss dina kommentarer . ILLUMINATI FINNS. Det är ni haters som är körda i huvudet o inte vågar inse fakta. Om stora artister som biggie , pac, mj mm sjunger om dom i sina låtar, om hur illuminati ska ta över och om hur dom påverkar oss så har ni väl för fan fakta .. btw , biggie, pac och mj förmedla kunskap om illuminati , vilket illuminati inte tycker om . They are supposed to be a secret , därför dog dom aristerna som förmedlade kunskap om dom . Säger ni emot mig så är ni välkomna till min face

http://www.facebook.com/search/?q=bryan&init=quick#!/profile.php?id=100000237127278

2010-02-07 // 23:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback