Dagens frågor & Kommentarer

För någon dag sen var den en läsare som kommenterade att det blev för mycket med dagens frågor och kommentarer, läsaren skrev även att det vore bättre om jag skrev det en gång i veckan för att det blir roligare för er eftersom ni då kommer att längta till inlägget; dagens frågor & kommentarer och dessutom blir det inte lika jobbigt för mig att behöva sitta varje dag och svara på frågor och kommentarer.
Så från och med nu kommer jag köra dagens frågor & kommentarer på helgerna, typ varje lördag eller söndag.

Både krull och platt kan se fint ut. Det beror mycket på om tjejen passar i t.ex. krull eller inte.
Men ska jag vara ärlig så gillar jag mer när tjejer har plattat hår :)

Ja fan, det är jag medveten om och själv tycker jag att det är lite tråkigt när mina läsare ska vara anonyma.
Jag säger inte att alla är det men de flesta är det i alla fall.
De som skriver in sitt namn när de kommenterar tycker jag om för när jag ser någon kommentar och sedan ser deras namn så tänker jag; ahaa, det är hon som tycker så, eller tänker så.. Jag menar, det finns en läsare som heter nicho, han kommenterar väldigt ofta och kommenterar roliga och bra saker. Varje gång han kommenterar så vet jag att det är han eftersom han alltid skriver sitt namn så det är najs tycker jag.

Som sagt, jag kommer köra det varje lördag eller söndag från och med nu.

Jag skrev ett inlägg dedikerat till mina söta och sköna läsare.
Jag skrev att jag måste nog ha världens sötaste läsare eftersom de väldigt ofta kommenterar så fina och trevliga kommentarer. Titta bara på kommentaren ovanför... Vad ska jag säga liksom, jag blir generad <3

Jag frågade er vad ni tyckte om min nya header. Jag fick runt 20 positiva kommentarer!
Verkligen, alla gillar den nya headern! Fan vad skönt att ni gör det haha.
Det ska ju kännas skönt och roligt för er att spana in min blogg så jag blir jätte glad när ni gillar saker på bloggen :)

Nästa Dagens Frågor & Kommentarer kör jag igen under helgen!
För att spana in tidigare Dagens Frågor & Kommentarer inlägg så spana in kategorin;
Dagens Frågor & Kommentarer!

Kommentarer
» b

håller med, din header är verkligen GALET snygg!

2010-02-09 // 14:38:46
» helin

HAHA! Du tog min kommentar av alla! Jag uppskattar det fan :D

2010-02-09 // 17:10:17
» nicho

Haha blir sjukt glad av det du skrev :D

då vet jag att du inte känner att jag är en pain

när jag kommenterar så ofta och så :D

2010-02-09 // 19:46:30
URL: http://nichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback