Dagens frågor & Kommentarer

Obs: Det här är kommentarer från igår och idag!

Tjaa! Okej jag ska erkänna, jag börjar med att säga att jag tycker inte att man kan jämföra deras album.
Visst båda är RnB artister men låtarna i Chris Brown's album Graffiti har mer tempo i sig än vad Trey's låtar har i albumet Ready. Men om du vill att jag ska välja nått av de albumen jag tycker är bättre så ska jag säga att jag lyssnade på Trey's album här om dagen och jag har lagt märke till att när jag lyssnar på Trey's album så spolar jag aldrig förbi någon låt utan jag låter albumet rulla på. När jag lyssnar på Chris Brown's album så är det så att jag ibland spolar förbi en låt eftersom jag inte tycker om den så mycket så ja, Trey's album Ready är snäppet bättre.

Hahaha, bara en bild på dig och...
Skön du är, jo men jag ska nog ta och byta header snart faktiskt.
Så du tycker inte om när det är en tecknad gubbe va? Hehe, då ska jag nog se till att det är en bild på mig på nästa header!

Okej den här frågan har mina läsare ställt mig hundratusentals gånger och nu ska jag få det sagt en gång för alla.
Jag gillar alla tjejer, spelar ingen roll hur hon ser ut eller vart hon kommer ifrån.
När det gäller känslor så får jag inte känslor för alla tjejer, jag är väldigt kräsen och vill att en tjej ska vara perfekt men jag har märkt att det är väldigt svårt att hitta en 100% perfekt tjej. Ingen är perfekt, that's it!
De flesta vet att jag dras till latinas men det betyder inte att jag inte kan få känslor för andra, jag kan få känslor för vilken tjej som helst. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara men jag måste bara få den där känslan för henne och det är inte ofta det händer... Sånt här kan vara så komplicerat att förklara ibland men jag hoppas ni förstår hur jag menar. När det gäller tjejer så kollar jag på varenda lilla detalj, hur hon beter sig, hur hon klär sig, om hon röker eller inte, vad hon lyssnar på för musik... Jag kollar på allt..

Hon var latina och hade en svart adidas tröja med guldiga stripes om jag nu kommer ihåg rätt.

Haha, skön du är.. Jadu, jag vet inte riktigt hur jag ska svara på de frågorna.

Mmm, jag har faktiskt fått höra det några gånger.
Det är kul att ibland få höra att man påminner eller liknar någon artist.
Jag har hört så många, vissa är bara roliga för jag fattar inte hur vissa kan tycka så men, men alla tycker och tänker annorlunda hehe. Jag har fått höra att jag liknar/påminner om LL Cool J, Bow Wow, Romeo, John Legend, Pharrell, Yung Berg, Legacy... Säkert någon mer som jag inte kommer på nu hehe.

Den frågan var faktiskt lite rolig, jag antar att jag inte behöver svara på den frågan eftersom en läsare typ svarade åt mig hahah.

Haha, skön du är.
För er som inte vet så klippte jag mig igår och jag frågade er läsare om mitt hår blev nice eller najs.
Den här läsaren tycker att det blev Najsnice haha, skönt svar ;)

Nu blir jag generad... Men tack, du är nog också snygg!

För att hitta tidigare "Dagens Frågor & Kommentarer" inlägg,
spana in kategorin Dagens Frågor & Kommentarer.

Kommentarer
» gf

vad hade du gjort, om jag hade gjort, något som du bara gjort i dina vildaste drömmar?



Och sen tagit dig mot väggen och gjort något mer!



HAHAHAH, jag är så uttråkad .. . ssååå telll mee

2010-02-01 // 23:34:59
» Anonym

jag gillar de här med "dagens frågor och kommentarer" skitmycket.. fortsätt med det! :)

2010-02-01 // 23:42:16
» ?

Varför hatar du Rihanna för ?

2010-02-01 // 23:45:43
» Anonym

röker eller inte? spelar det en stor roll för dig ?

2010-02-02 // 13:32:32
» Anonym

vilken stjärntecken e du ?

2010-02-02 // 16:35:58
» vanessa

"jag gillar alla tjejer" .

please bryan tro mig de gör du inte, fatta hur många du dissar, man kan inte leta efter den rätta du kommer märka sjv.

2010-02-02 // 17:28:10
» Anonym

Trey songz är bra men han är inte bättre än chris brown :( du gjorde mig ledsen där

2010-02-02 // 21:14:31
» Anonym

såg du nån katt tjej på street star då? ..jag vet att det var mycket folk.. but you know!

2010-02-03 // 10:50:57
» Anonym

du sa att din tjej ska va 100% perfekt men de är så svårt att hitta en sådan. varför du inte hittar något är för att du söker något heeelt fel. ingen här på den här jorden är perfekt. & inte du heller, du vill väl att tjejen i dina drömmar ska acceptera dina svaga punkter och pusha dig. så känner hon nog också. en relation kan inte vara perfekt, alla hinder, & alla svaga länkar är det som gör er starkare, om ni arbetar tillsammans. så sök int efter ngn som du tror är perfekt, utan ngn som du verkligen älskar och står upp för. för du vill väl att hon ska acceptera dig...inte sant? ;)

2010-02-03 // 18:52:56
» Anonym

Käääften chris album är bättre!

2010-02-03 // 23:09:00
» IDIOT!

Du LIKNAR INTE ALLS PHARELL! PFFFH NO WAY DU LIKNAR SHREK GOD DAMN!!!! PHARELL ÄR EN SKÖNET INTE DJURET SHREK!!

2010-02-05 // 21:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback