Eh... Ursäkta?

Jag tänkte sova men checkade in min facebook innan jag la mig i sägen.
När jag väll är online på facebook så skriver en tjej till mig på chatten.
Jag har aldrig snackat eller chattat med henne och så skriver hon så här till mig;
Eh.. Ursäkta?
Utan att skämmas liksom....
Du borde skaffa lite hyfs gumman.

1. Jag känner ej dig.
2. Tror du själv jag ska låta någon full person få sova hemma hos mig?
3. Skyll dig själv att du har druckit dig full och slarvat bort din mobil.

Jag blir så less på sånna här personer, egentiligen bryr jag mig inte om andra dricker eller röker.
Det är inte mitt problem. Visst om det är någon väldigt nära eller t.ex. "min" tjej så försöker jag ju säga till henne att sluta men annars så bryr jag mig fan heller inte om andra som dricker och röker.

Men jag ska ba säga en grej till en som dricker, ska ni dricka er fulla så hitta inga ursäkter som den här tjejen. Hon får skylla sig själv helt enkelt, hon har förlorat hennes mobil och har ingenstans att sova inatt...
Jag är själv nykterist och jag störde mig fett på henne, hon fortsatte skriva till slut loggade jag ut fan...

Får jag sova hos dig? Haha årets skämt, helt oblyg fan!

Kommentarer
» Anonym

HAHAHAH hon skoja ju? orka ta d så seriöst HAHAHAHA

2010-02-20 // 03:14:14
» Mobbade skitungar

Fan va mobbad man kan vara, även om det är skämt :Ö Ni känner inte ens honom era idioter!

2010-02-20 // 03:38:57
» Anonym

orka tjejen !

2010-02-20 // 05:51:09
URL: http://hilals.blogg.se/
» Catrin

dedär känns ju mest tragiskt!:P haha ärligt talat! jag skulle fucka ur om nån skrev så! skämt eller inte, de respektlöst fan :S

2010-02-20 // 11:36:17
URL: http://caatrins.blogg.se/
» Anonym

Även om hon driver eller är seriös så gör hon ju bort sig. Pinsamt

2010-02-20 // 11:56:38
» nicho

håller med dig på alla punkter bryan!

och props till dig att du också är nykterist, det är riktigt starkt gjort av dig!

2010-02-20 // 12:00:47
URL: http://nichow.blogg.se/
» Anonym

HAHAHAH årets skämt

2010-02-20 // 12:08:30
» Anonym

jag hatar folk som dricker och röker, som om det vore coolt? hahah aja dom skadar bara sig själv så...

2010-02-20 // 12:10:02
» elin (=

haha förre första hon måste ha något ställe där hon är för hur kommer det sig att hon sitter vid en dator och skriver allt det här... självklart kan hon ju logga in från hennes lur men den har hon ju tappat bort.. fett pinsamt och skämmit av henne!

2010-02-20 // 12:26:18
» Bish

hahahah skön du är bryan, jag är också nykterist (aldrig ens smakat), och förstår varför du blir irriterad! Fett sjukt, ta bort henne som vän haha!

2010-02-20 // 13:10:10
» Anonym

hahahaahah fett skämmig.. haha stämplad h*ra :*D

2010-02-20 // 13:36:34
» Anonym

Men guuuuuuuuuuuuud hon kanske driver med dig.

2010-02-20 // 14:24:43
» Anonym

Skitungar ta bort dom från din fb vafan

2010-02-20 // 14:52:33
» Lisa

Jag känner faktiskt den här tjejen och de va ett par killar som hade skrivit från hennes facebook alltså var det inte hon.. hon dricker faktiskt inte heller så ni vet. tror ni själva att hon skulle skriva så? De e sorgligt människor. Hon såg det här från sin facebook imorse så jaa.. ni kan ju tänka innan du lägger upp allt på din blogg??

2010-02-20 // 15:30:02
» m -

skyll dig själv som accepterar såna småskitungar, tekniskt sett borde du bli irriterad på dig själv :P



bara min åsikt så inte alla bryan-fans attackerar mig nu med kommentarer :P

2010-02-20 // 17:41:08
» Anonym

dags att uppdatera kanske? :)

2010-02-20 // 18:54:05
» Anonym

skitsnack Lisa, ni är bara ett par småskitungar som driver med bryan skaffa liv

2010-02-20 // 18:54:50
» Cby

Bryan du får vissa bilderna!!!!

2010-02-20 // 18:55:33
» nicho

hoppas det gick bra på din photoshoot idag! :D

2010-02-20 // 19:02:55
URL: http://nichow.blogg.se/
» sara

skiiitsnack lisa, hur fan pallar man? och om de nu var sant de ''lisa'' skrev hur fan ska bryan veta de? han blev irriterad och helt chokad för den där tjejen skrev så! och man vet helt och hållet att den där tjejen drev men som om de va nått kul? och om de va några killar som skrev de där från hennes fb så kan hon ju lika gärna ta bort sin fb och skaffa en ny lr byta lösen? än att låta killarna få göra massa saker på hennes fb! å du längst upp, och om hon skämta? som om de va nått kul lixom!



Skaffa ett liv förfan!

2010-02-20 // 19:28:38
» Tangz

Haha lisa blev ägd....

2010-02-20 // 19:37:36
URL: http://tangzice.blogspot.com
» Anonym

hahahaha synd om människan :S

2010-02-20 // 20:26:30
URL: http://supachics.blogg.se/
» Jennifer

Håller med dig man skriver intr så. Man ska fan visa lite respekt

2010-02-20 // 21:47:23
URL: http://Babyjennifer. Wordpress. Com
» Monika

du har helt rätt Bryan.

sorgligt med såna människor.

2010-02-20 // 22:45:03
URL: http://moniquelle.devote.se
» Anonym

Okej hon kanske skämde ut sig. Men har ni hört talas om att man kanske ska hjälpa varandra. Okej jag skulle aldrig tagit hem något drägg som skrev så till mig på facebook, helt random haha! Men jag menar om hon säger att hon inte har någon telefon och behöver hjälp så kunde bryan faktiskt agerat på något sätt. Han skulle kunna säga att hon skulle ge numret till hennes föräldrar så att han kunde ringa och be dem hämta henne eller nåt. Rätta mig om jag har fel..Hon kanske skämtade eller vem vet, men ändå man ska faktiskt försöka hjälpa varandra. om det nu var sant, så vasr hon väl oansvarig, men hon lär sig det till nästa gång ;)

2010-02-21 // 00:23:12
» Anonym

Haha då måste hon sett "dålig" ut, Bryan skulle inte ha nåt emot att flörta lite med henne om hon sett bra ut, eller hjälpa henne, perfect opportunity ju, det måste han väl ändå hålla med om? Hhahahahahah xD

2010-02-21 // 01:10:04
» Anonym

Meeeeeen snälla hon skoja ju med dej hahaha du skulle ha drivit tillbaka

2010-02-21 // 01:25:41
» Victoria

för det första ni som dricker ( menar inte den där tjejen som skrev det till bryan) TA KONSEKVENSERNA för era handlingar och det gäller inte bara när man dricker utan om vad som helst. FÖr det andra det hon sa att hjälpa henne ja det skulle faktis vara bra om han skulle ha gjort det för seriöst en tjej som säger något sånt behöver hjälp, för det tredje LIKE COME ON hon måste sett dålig ut!?!? om jag sra ärlig rätta mig bryan om jag har fel men jag tror nog inte det skulle spelat någon större roll om hon va fin?

2010-02-21 // 21:54:54
» Lisa

Haha okej jag är heeelt påhittad människa säger vi, wtf i don´t care ville bara att bryan skulle veta sanningen men haha den verkar ni inte vilja behöva.. stupid bitches som trooor att man ens själv skriver så med vilja?? HAHA men jag kan säga mammas DÖD det inte var hon som skrev.. hon skulle ALDRIG skriva sånt! Now u guys know

2010-02-22 // 18:32:11
» Lisa

Glömde säga.. hon skulle ALDRIG driva om en sak heller!

2010-02-22 // 18:35:19
» Anonym

HAHAAHHAAHAH Lisa är du tjejens advokat eller? verkar som det fan krigar me hela livet för att bevisa att det inte va hon. fett me LOL! lägg ner bara, nu har det hänt och hon (eller "dom" whatever) har skämt ut sig. låt oss skratta och gå vidare! det är inte som om bryan la upp hennes namn eller något =) CHILLA BRE!

2010-02-22 // 18:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback