En dag på stan + castingen

Hey på er alla söta och sköna läsare haha.

Jag kom hem för någon timma sen, jag var inne i stan med Nebben.
Nebben på tuben

Jag skulle kolla efter en tröja med hittade den inte så jag köpte ett par Ipod/Iphone hörlurar istället.
Ni kanske tycker att det var onödigt av mig att köpa ett par nya hörlurar när jag redan har ett par Koss och ett par Sony in ear hörlurar men grejen är den att jag gillar Ipod hörlurarna.
De är vita och ser fett fräscha ut.. Håller ni inte med mig?

Jag hade ett par Ipod hörlurar för ett tag sen men ena hörluran sprack så jag kastade de.
Ända sen jag kastade de så har jag velat köpa nya men jag har inte orkat slösa pengar på ett par nya hörlurar men nu kände jag att det var dags haha. Det som är så bra är att de jag köpte idag är en nyare modell än mina förra, de jag köpte idag kan även användas som headset, som ni ser står det remote and mic på förpackningen!

Men hur som helst, innan jag köpte hörlurarna så var vi på kungsgrillen och åt lunch..
Under tiden vi åt så kollade vi också på matchen mellan Chelsea och Manchester City!!
Fan vad vi njöt när vi åt haha, det var najs att se Chelsea lida..
Matchen slutade hela 2-4 till Manchester City!!
Te + kebab = Bra mix! haha, ne men jag har lite ont i halsen så därför skippade jag Fantan.

Sen rörde vi oss mot Gamla Stan, jag gick på castingen och det var riktigt najs.
De tog några kort på mig, sen fick jag presentera mig samtidigt som de filmade mig.
Jag fick även göra skit roliga saker som t.ex. ställa mig framför kameran och tänka att kameran är en spegel..
Jag skulle kolla in i kameran precis som att det vore en spegel sedan skulle jag spela att jag fixar, dvs att jag fixar till ögonbrynen lite, se till att mina örhängen sitter på plats, fixa till tröjan lite grann haha..
Det var asnajs och roligt haha, sen fick jag backa 10 meter och gå rakt fram mot kameran.
Det var kul, de skulle höra av sig på onsdag.
Skriver på ett avtal ;)

Kommentarer
» nicho

Nebben liknar Adam Tensta ^^

haha hursomhelst, kommer vi få se något av det du gjorde idag på castingen? och när kommer resten av bilderna från din photoshoot förra veckan ? =o

2010-02-27 // 19:41:44
URL: http://nichow.blogg.se/
» Anonym

bor den där killen i märsta? tror att jag såg han på bussen imorse ;P

2010-02-27 // 19:45:47
URL: http://ritakountian.blogg.se/
» Anonym

bor den där killen i märsta? tror att ja såg han på bussen i morse ;P

2010-02-27 // 19:47:57
URL: http://ritakountian.blogg.se/
» BS

haha té med kebab, skön du är.. ;) och haha blev så JÄVLA glad när chelsea förlorade, tänkte äntligen haha

2010-02-27 // 20:14:39
» sesese

bryan real talk dude,, you to ugly to be a model I mean no offence but u just aint pretty!

2010-02-27 // 20:43:39
» Bea

Hej Bryan



Du varje gång folk som tittar på din blogg frågar vilken typ av tjej du vill ha så säger du hon ska blah blah blah. Men du säger aldrig vilka egenskaper hon ska ha.



så NU ska JAG fråga dig vilka egenskaper tycker du är viktiga att ha som tjej?

berätta dina top 3 egenskaper som du tycker en tjej ska ha.



PS. du svarade inte riktigt på alla mina frågor när jag frågade vilka är dina favourit sångare ( det va ett tag sen men jaja) I still rock with you för du är Chill



SNÄLLA SNÄLLA SVARA

2010-02-27 // 20:47:39
» malin

din kompis var snygg haha

2010-02-28 // 00:11:18
» Lii

Meh varför köper du inte in ear eller va dom heter!? ^^ Fett mkt bättre ljud och så ramla dom inte ut hela tiden. Har för mig Apple har in ear lurar men sjukt dyra XD

2010-02-28 // 01:04:35
» Erre

dom hörlurarna suger, såna man får med när man köper ipod (fast du har den där micgrejen), mina gick sönder efter någon månad! ;)

2010-02-28 // 12:27:45
» R-by allé

Nice att du oxå gillar att se chealse lida :p

2010-02-28 // 22:08:12
» yolii

sånna lurar suger hur kan du använda dom haha. slänger alltid mina när ja köper ipod haha

2010-03-01 // 21:34:20
URL: http://yolandaas.blogspot.com
» Erre

coolt att du är vänsterhänt, jag med ;)

2010-03-03 // 22:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback