G-Unit

Jag vill bara passa på och tacka de läsare som kommenterade och kom med tips på sköna serier som jag borde följa... Jag tränar ju fotboll och gymmar rätt ofta eller hela tiden faktiskt haha men jag ska försöka ge era serier en chans och om jag gillar de så kommer jag så klart att följa de :)

Men nu till ämnet...
Jag skulle på toa och la märke till mina G-unit skor, de fick mig att tänka på G-Unit...
Jag kommer ihåg när jag var mindre och alltid ville klä mig som de hehe.
Ni anar inte asså, jag var värsta hiphopparen för några år sen :P
Mina G-Unit (Reebok) skor som jag köpte på footlocker för ett bra tag sen.
Jag har inte använt de på jag vet inte hur länge haha, ni ser själva att de är dammiga!

Här har ni 50 Cent's Just a little bit från 2005!
Fyfan vad tung den är, jag kommer ihåg när jag alltid gick runt och sjöng den och hur melodin alltid var fast i mitt huvud... Den är från 2005... Shit, det känns som att den minst är 2 år gammal men inte 5!!!
(Lägg märke till G-Unit skorna i början & de snygga tjejerna i videon!!)
Det här är ingen G-Unit låt men det är en låt av en som tillhör G-Unit, eller grundaren av G-Unit kanske låter bättre för han är ju det!

Vad tycker mina läsare om G-Unit då? Diggar ni de eller?

Kommentarer
» Evie

Hade nästan glömt bort dem. Känns lite för ute nu, dom har haft sin tid

2010-02-23 // 19:26:11
URL: http://everlinn.blogg.se/
» Felicia

Tjoo sötiz!Vetefan hur jag tkr ;)... HUR är läget,. har du det kallt där du bor!??

PUUSS

2010-02-23 // 19:43:27
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
» nats

lite sant som evie skrev, det känns som att dom har haft sin tid men när dom var tunga som fan när dom var heta :D

2010-02-23 // 19:44:34
» foki

Hej!! det är jag foki jag skulle bara vilja kyssa dig du är såå sööt,NÄSTAN sötare än min älskling

ps:det kanske blir något mellan oss



puss o kram Foki<3<3



2010-02-23 // 19:50:00
URL: http://fokis.se
» nicho

hahaha Foki? wtf..

Hursomhelst, to the question :

Diggade G-unit sjukt mycket förut. Lloyd banks är riktigt skön men 50 är verkligen skönast, får skönaste känslan av att kolla på hans musikvideos som t.ex Window Shopper eller Baby by me med Ne-Yo.

Han har den här speciella hip hop stilen (klädsmessigt) som jag gillar att efterlikna , men hans är endå rätt unik på nåt sätt? Hursomhelst, som nån där uppe skrev så är dom inte lika heta nu som dom var förr , vilket är synd. Skulle gärna vilja se dom sammarbeta med någon mer aktuell artist som t.ex Drake eller Weezy, Det skulle vara sjukt :D

2010-02-23 // 20:03:37
URL: http://nichow.blogg.se/
» nicho

aj aj aj! :d haha min kommentar blev nästan lika lång som ditt inlägg ^^ aja hade mycket att tycka till om , och hoppas inte att det blir jobbigt med långa kommentarer :o

2010-02-23 // 20:04:22
URL: http://nichow.blogg.se/
» Sara=Michael jackson<333

Heej när kan man rösta till veckans låt ja börjar bli otålig!Åhh ja vet precis vilken!

2010-02-23 // 20:07:16
» mona

tuung låt =)

2010-02-23 // 20:07:45
URL: http://honhetermona.blogg.se/
» BS

G-unit lyssnade jag på de mest när ja va lite mindre... "beg for mercy" var min favoritlåt haha! men 50-cent e skön, som låten me Akon: "baby by me"!

2010-02-23 // 20:42:51
» yolii

wat do yu think of the pics i took of lil wayne :) koolla i bloggen ! x

2010-02-23 // 22:54:24
URL: http://yolandaas.blogspot.com
» Mona

ÄLSKAR LÅTEN!!! :D

2010-02-23 // 23:25:16
URL: http://africanpearl.blogg.se/
» m

Skitbra ! men tråkigt att young buck inte längre är med :/

2010-02-24 // 00:23:12
» Anonym

2 pac is tha shit

2010-02-24 // 01:20:20
» Anna

Jag älskar G-unit!!! hade varit jätte kul om du skrev lite mer om de, inte varje dag kanske men oftare än vad du gör nu. Även om "G-unit" är så kallade ute nu så hade det ändå varit nice

2010-02-24 // 14:02:21
» Ord blir meningar

I LOOOOOVE GUUNIT !!!!!!!!! sett 50 live två gånger :)

men vet du vart man kan få tag på gunit sneakers? :)

2010-02-24 // 22:11:33
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
» Hot Latina

OJ bryan du är värsta pimp diggar dig som fan alltså njuter av att se dina bilder på dig du har sexig blick och din kropp är bara omg i wanna eat you alive dina läppar damn boy

dina läppar är stora och tjocka ser saftiga ut dom skulle vi kunna göra mycket med som u know lite hångel pussy licking o jag har själv ganska stora skulle kunna ge dig lite pleasure genom att suga av dig mjuk och hårt snabbt och sakta u tell me i do it 4 u baby boy

2010-02-25 // 01:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback