Ge mig sommar!

Snälla, snälla ge mig sommar!!
Jag vet att det har varit mycket tjat om vädret här på bloggen men jag är sååå trött på det här vädret...
Jag vet inte hur ni känner men jag är verkligen less på kylan och snön...
Nu när jag tänker på det känns det som att sommaren bara varar i några veckor medans vinter varar i mååånader!

Fyfan asså, jag gick precis igenom lite bilder från i somras och jag bara saaknar hur man kan gå ut med t-shirt!
Men det bästa, det jag gillar mest är när man blundar och solen skiner på ögonen...
Vem saknar sommaren mer än mig??
- Ingen!

Kommentarer
» nicho

shit omg brukar också säga att de känns som att sommaren varar några få veckor och vintern varar i månader! men det känns ju så? Vilket land vi lever i asso haha ^^ men vi alla får hålla ut ett litet tag till :o

2010-02-23 // 22:10:43
URL: http://nichow.blogg.se/
» OHMYGOSSH

Håller med, nu är det FÖR kallt! :P

2010-02-23 // 22:23:57
URL: http://ohmygossh.blogg.se/
» Anonym

Bryan, din morsa är från Vitryssland. Är hon uppväxt där? Hur kom hon till Sverige? Har inte hon berättat något för dig om det?

2010-02-23 // 22:34:06
» Anonym

FAAAAAAAAN vill stanna hemma varje dag tills de blir varmt.. :(

2010-02-23 // 22:50:06
» saraa :)

aaahfaan asså vi har fan upp till armbågarna här :(

men bryan snälla om du ser det här kan du inte ladda upp videos och bilder från början när du började blogga för allt försvann juu när ditt youtube konto spärrades...



kärlek & respekt <3

2010-02-23 // 22:53:46
» Victoria

JAAAAAAAAAAAAAAGGG!!!

tro mig jag saknar sommaren merrrr än dig!!!!

asså HATAR vinter!!

dom ända dagarna som det får vara snö är på julen och några dagar innan och lite efter sen får det vara nog!!

en låt som får en att verklingen tänka på sommaren är fan rihanna - If It's Lovin' That You Want



peace and love!

2010-02-23 // 23:19:43
» Mona

JAG ÄLSKAR DIN MUSIKSMAK :D

2010-02-23 // 23:24:05
URL: http://africanpearl.blogg.se/
» Hahaha

Bryan!! stå ut mannen.. fan sluta klaga!! haha nä men det är sant, jag längtar också till sommaren men tycker ändå inte att man ska klaga för sen kommer sommaren och vissar klagar på att det är för varmt och att de vill vinter.. jag säger bara chilla folket och lev livet!! :D mitt råd hahaha

2010-02-24 // 00:17:10
» Anonym

Ni borde kolla in den här tjejen jag tror hon kommer bli den nya KENZA!



www.tanitas.blogg.se

2010-02-24 // 16:27:45
» Sara

Skojar du eller! Jag längtar så till sommarn ja har tröttnat på all snö( ja bor i stockholm)JAG VILL KUNNA CYKLA BADA VARA UTE MED KOMPISAR JA VILL HA LJUS!!

2010-02-24 // 16:53:57
» andresa

YO saknar sommare som f... men de synd md allt trafik och de hatar att ha mycket kläder på jacka 2 byxer och de menar man känner sig som en tomte eller snögubbe Men jag åker snart iväg till RIO hoppas de blir skönt att slippa de här i 3 v och träffa familjen och sköna människor Bäst att spara pengar och resa iväg <3 bye B man

2010-02-24 // 17:22:49
» Anonym

Lilleman ft. Gonza - Tonårstankar vet du vart ja kan ladda neren?<3

2010-02-24 // 18:01:48
» laura:)

jo jag:o har sån cpångest över att det är nt sommar än

2010-02-24 // 19:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback