Goddag

Goddag på er alla söta och skööna läsare!
Jag tänker börja det här inlägget med en riktig skön låt från Chris Brown's album Graffiti!
Ni får gärna trycka på play och lyssna på låten medans ni läser.


Everywhere I go they show me love, so I give it back!


Haha, vad fan händer? Mår ni bra eller?
Jag har suttit och kollat på derbyt mellan Liverpool och Everton, Liverpool vann med 1-0.
Jag har också spelat FIFA mot Nebben, vi spelade försten till tre vilket innebär att den som vinner tre matcher först vinner och vem tror ni var försten till tre då? Jaaag så klart haha, jag vann två matcher sen förlorade jag en, efter förlusten blev jag arg och tog ut min ilska genom att vinna den avgörande matchen så jag fick tre segrar.

Såg att några hade kommenterat i det tidigare inlägget om att Lewis och Nicole har gjort slut?
Är det sant? Fan vad synd då... Såg också att någon hade skrivit att de har varit tillsammans sen 2007, det är ett bra tag ju, jag hade för mig att de typ precis blev tillsammans. Men vad synd om det är sant att de har gjort slut, de såg bra ut tillsammans.


Ska ta och softa lite nu, ska se på fotboll och så men sen ska jag ta och sätta ihop hyllan eftersom jag aldrig gjorde det igår. När jag är klar med hyllan ska jag städa min rum för det ligger kläder lite överallt, playstation kontrollen ligger på golvet, ipoden också, mina fotbollstidningar GOAL ligger lite överallt så jag måste verkligen ta och städa idag.

Är det så att du inte gillar låten efter att ha lyssnat på den en gång så lyssna på den några gånger till så lovar jag att den kommer sitta fast i ditt huvud hela dagen haha!

Och juste, vad tycker ni om mina bilder med glasögonen haha?
Hade tråkigt och tog lite kort med Mammas läsglasögon.

Kommentarer
» samantha :)

du passar i dom ser överdrivet smart ut :D

har ni planerat din student än hur vill du fira den :D ?

svara elmulatto hahah nej så torr jag e men endå skit söt e du ahhahah :D <3

2010-02-06 // 16:50:29
» Moreno

Damn tung låt av Brown.. eeh beaten var tung! ^^

Du passar.. får mig tänka på Lupe Fiasco, yeah

2010-02-06 // 17:00:05
URL: http://afilaow.blogg.se/
» nicho

har själv albumet å de här e en av låtarna ja fastnade för!

haha tkr du ser yngre ut i glasögonen ^^ skippa dom =D

2010-02-06 // 17:18:38
URL: http://nichow.blogg.se/
» Anonym

Dom ska nu fokusera på var sin karriär, men förblir nära vänner! Sött och fint slut på den sagan alltså.

2010-02-06 // 17:30:52
» Evie

Kan du snälla, snälla sluta tipsa om chris brown, han suger micro penis

2010-02-06 // 17:51:56
URL: http://everlinn.blogg.se/
» Anonym

haha fett gullig!

2010-02-06 // 18:47:30
URL: http://y
» Lii

Evie är lite små döv för CB äger ^^

2010-02-06 // 20:24:00
» Anonym

Jag vet att du har skrivit att du inte gillar Rihanna, att du tyckte mer om henne förut än nu och jag tror att det beror på allt hon har gått igenom. Sök på henne så får du se hur mycket hon har gått i genom, och jag fattar inte att du fortfarande gillar Chris Brown, jag älskade honom förut men nu vet jag inte vad jag ska säga om honom längre. Han misshandlade henne i månader men hon sa ändå inget och vet du varför hon inte gjorde det, därför att hon älskade honom och var kär. Chris Brown är ingen för mig längre inte efter det man inte trodde att han skulle göra.

2010-02-06 // 22:46:32
» Anonym

HAHAHA dog av garv när jag såg de, trodde aldrig du skulle ha glasögon :P då såg jag att de va din morsas.. haha men de passar inte särskilt bra, inte för att va taskig :) du ser bäst ut utan!

2010-02-06 // 22:59:52
» F :)

Haha du borde inte sätta på dig dom där igen! ;-D

2010-02-06 // 23:42:19
URL: http://ffiiyah.blogg.se/
» Jenifer

Jag tycker att du liknar Chris Brown med glasögonen!! ursnygg :D <3

2010-02-07 // 00:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback