Godmorgon

Godmorgon på er allihopa.

Jag satte på alarmet 11:00 men jag vaknade precis innan alarmet hann ringa, jag vaknade 10:58 haha.
Det var ju skönt för jag är trött på alarmsignalen.

Jag läsate kommentarerna i det tidigare inlägget Sportlov!?!? och såg att vissa kommenterade att alla inte har sportlov samtidgt och jag tackar er som kommenterade för jag hade verkligen ingen koll på om jag har lov eller inte men nu så vet jag att jag inte har lov!

Idag tänker jag spana in med Dagens frågor och kommentarer men jag tänker ändra namnet till Veckans frågor och kommentarer eftersom jag väljer ut några frågor och kommentarer som har skrivits under veckan som varit.

Jag vet fortfarande inte om jag ska spana in med veckans låt idag eller imorgon, jag får se hur jag gör med det.

Men nu ska jag ta och käka frukost, jag tror faktiskt det blir honugspuffar haha.
Vad ska du äta till frukost?

Kommentarer
» Saddieeeee ♥

Åt frukost för nån timme sen haha. Rökt kalkonmacka :P

2010-02-13 // 11:39:10
URL: http://saddis.blogg.se/
» sarah

vad heter låten som var i din senaste videoblogg, den där du säger att man kan ringa dej? låten i bakgrunden är så jävla bra, vad heter den? :D

2010-02-13 // 11:46:00
» sarah

Det inte jag fattar är, när dina läsare frågar vad en låt heter som du har lagt ut UTAN NAMN varför säger du det bara inte låtens namn? Du svarar aldrig på sådana frågor, det e sjukt.

2010-02-13 // 11:54:40
» ..

hur har det gått med mobilen? på de senaste tiden:)

är det många som ringer?

2010-02-13 // 11:55:27
» JD

straaaaaawberry smoothie!

2010-02-13 // 14:27:47
» BS

åt kalkon med mjukt bröd :)

2010-02-13 // 14:54:07
» Mini

Tja Bryan!

Måste bara fråga en sak som jag har tänkt på.. Är du aldrig i skolan? :s Känns som att du alltid skriver "jag har bara softat hela morgonen" eller "orkade verkligen inte gå upp imorse när klockan ringde så sov vidare..", undrar verkligen :)



Du är finast! Skit bra blogg :)

2010-02-13 // 15:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback