Godmorgon

Godmorgon på er alla söta och sköna läsare!

Hoppas ni mår bra, själv mår jag brabra!

Jag åt en ordentlig frukost och känner mig redo för dagen som jag har framför mig!
Jag ska ta och byta och nu och packa väskan, jag ska till caribbean :D
Ne skoja ba, haha fett torr jag är. Ne men jag ska iväg och kolla på en fotbollsmatch och direkt efter matchen så ska jag åka till gymmet och gymma hårt!

När jag är hemma igen så tänker jag se på fotboll igen fast på tv dåra och sen tänker jag faktiskt plugga lite.
Inte så ofta jag skriver på bloggen att jag ska plugga eller hur?
Men det kanske är för att jag inte gör det så ofta heller hahah!

Men hur som helst så ska jag borsta tänderna och så nu men jag spanar in senare.

Och juste, fuck alla hjärtans dag!
Eller jag menar inte så men jag behöver ingen jag ska mysa med. Ska man göra det så ska man göra det med någon man väldigt mycket tycker om och det finns ingen tjej jag tycker om så pass mycket just nu, jag har svårt för att bli kär så jag kommer att leva den här dagen precis som vanligt!!

Kommentarer
» Anonym

good for you bryan!

sjv ska jag spendera dagen med min family ;)

2010-02-14 // 12:47:44
» BS

Plugghästen Bryan!! SAJK hehe.. men jag ska också plugga, matte f prov snart. men förstår att du inte pluggar så mkt, fotbollslinjen är nog chill :D

2010-02-14 // 12:56:57
» Ritva

Synd för dig! haha skoja, nej men denna dag handlar inte bara om att spendera med någon man tycker om, eller aa med sin tjej/kille. Denna dag kan spederas med alla nära och kära också. Ha en bra dag puss och kram

2010-02-14 // 14:10:33
» Victoria

jaaa så du tog mitt råd att skita i det sa ju allla <3 dag e som alla vanliga dagar skit i det fan!!:P



peace and love!

2010-02-14 // 17:28:34
» cissi

jag ser inte många killar som bloggar ;)

2010-02-14 // 17:30:25
URL: http://sederowskyy.blogg.se/
» Jovan

såg dig på skytteholm idag , du kolla på hammarby-vasalund, visst ?

2010-02-14 // 17:58:49
URL: http://jovkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback