godmorgon

Som ni ser på bilden är jag fett trött.

Jag var hos en kompis i Skanstull igår kväll och kom hem rätt så sent.
På vägen hem mötte jag upp Nebben och Phille som också var på väg hem, vi åkte hem tillsammans men jag hade sån otur för jag skulle hinna med en buss som skulle åka 38. Jag var framme 33 och skulle alltså vänta på bussen i 5 minuter, det gjorde jag också men det kom ingen buss. Jag tänkte att den kanske var försenad men det var den inte, SL hade typ ställt in den bussen så jag fick stå och vänta på nästa buss i 35 minuter!
Riktigt sur blev jag, okej jag hade ju Ipoden som fick mig att vara lite lugn men ändå, jag ville bara komma hem och lägga mig i sängen.

Men hur som helst, nu vet ni varför det inte blev något inlägg igår kväll.
Jag var som sagt inte hemma, men idag blir det grymma uppdateringar :)

Kommentarer
» Anonym

vem va du hemma hos i skanstull?

2010-02-06 // 15:03:37
» Emmi

Jävligt söt du är måste jag säga ;o ^^

2010-02-08 // 16:39:18
» Anonym

Jävligt söt du är måste jag säga ;o ^^

2010-02-08 // 16:40:01
» Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Sweetie :D

2010-02-08 // 17:35:13
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback