Go'kväll!

Första bilden för dagen, visst kom den ovanligt sent haha!

Jag har softat hela kvällen, som ni märker så har jag pumpat med inlägg.
Jag ska snart ta och spela FIFA, jag tror fan att jag ska flippa FIFA hela natten haha!

Imorgon ska jag finally gymma igen!!! Jag har inte gymmat på mer än en vecka för att jag inte har haft tid, jag har haft fotbollsträningar vilket har gjort att jag inte har kunnat gymma men från och med nästa vecka så tänker jag gymma fastän jag har fotbollsträningar. Man kan ju alltid försöka gymma innan fotbollsträningen.

Jag gjorde precis en spellista, gjorde den rätt så snabbt men jag hoppas att ni gillar den.
Såg att det var någon som kommenterade att de önskade att listan inte ska vara full med kärlekslåtar som man blir "deppig" av hehe. Så jag fixade en spellista med vanliga rnb/hiphop låtar.

Jag kan ju vara snäll och bjuda på smakprov!
Här har ni första låten i spellistan!

Klicka här för att lyssna på spellistan eller kolla på vänster sida av bloggen under spotify bilden!
Låt mig få veta vad ni tycker om spellistan genom att kommentera det här inlägget :)

Kommentarer
» nattis

VI HATAR CHRIS B. MEN VI ÄLSKAR BRYEN M.

2010-02-13 // 13:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback