Go'kväll

Go kväll på er alla söta och sköna läsare!

Jag kom hem från fotbolls träningen för ett bra tag sen, jag tänkte kasta in ett inlägg direkt när jag kom hem men jag var så pass hungrig att jag var tvungen att äta innan. Nu är jag mätt och redo för att blogga haha.

Sitter i rummet just nu och lyssnar på Neyo.. Just nu lyssnar jag på Go On Girl.
Riktigt skön är den.

Juste jag har en semla kvar! Jag ska ta och smaska i mig den nu haha.
Såg att det var en läsare som hade kommenterat inlägget 'soft jue!'.
Läsaren hade skrivit att folk typ äter semlor en gång om året på fettisdagen.
Det kan är ju sant men Bryan äter semlor hela dan varje dag haha :D

Jag kan äta hur mycket som helst och hur onyttigt som helst, jag blir ändå aldrig tjock för att jag håller igång hela tiden! Det är ju skönt för vissa måste ju vara noggranna med vad de trycker i sig.

Är du också som mig?
Kan du trycka i dig onyttiga saker utan att bli tjockis :D ?

Kommentarer
» Anonym

vet precis vad du menar, är exakt likadan! kan äta fett med onyttigt men går ändå inte upp i vikt :)

2010-02-25 // 23:00:25
» BS

jag med! kan käka jävligt onyttig mat 7 dagar i veckan , men fortfarande vara smal... det är najs! :D

2010-02-25 // 23:04:26
» M

haha jag kan också äta onyttig mat men ändå går jag aldrig upp i vikt, det är riktigt nice faktiskt :P

2010-02-25 // 23:24:25
URL: http://supachics.blogg.se/
» mimmi

hahah ja jag är grovt sån som bara kan äta och äta men inget händer x)

2010-02-25 // 23:27:17
» idah

om ja ens tittar på en semla sväller ja upp hahhah

2010-02-26 // 00:02:43
» Nicole

hahaha same here äter ihjäl mig men inget händer

2010-02-26 // 01:14:40
» Olivia Malmquist

ja,jag äter hur mycket som helst, onyttigt eller nyttigt. men trots att jag nästan aldrig tränar går jag inte upp ett gram!! har riktigt tur med det tycker jag hahah

2010-02-26 // 11:57:15
URL: http://oliviamalmquist.blogg.se/
» nicho

hahha är också så men kan inte bli fet ^^ men har endå börjat dra ner lite på gottigheterna för säkerhets skull bara haha =D

2010-02-26 // 14:04:29
URL: http://nichow.blogg.se/
» oohyees

jaa, haha alla mina kompisar dampar på mig dem ba du äter alltid mest typ godis och massa sånt. men går aldriiiig upp ett gram. Och jag tränar aldrig & har aldrig gått på någon sport alls! hahahahaa!

2010-02-26 // 14:47:26
» I feel u

MMMm precis! Är exakt likadan, äter mmaaassa skit men inget händer. Skönt! Men haha man får ju fortfarande tänka på vad man äter. Insidan mår fortfarande lika dåligt som de som gått upp i vikt av att äta fel mat. Tänk på det! :)

2010-02-26 // 15:32:36
» D.S

Du är inte ensam om de:P, jag äter exakt vad som helst, vissa tjejer är bara så: nej, kan inte äta detta kommer gå upp i vikt och massa skit. Men jag bara käkaaar på=D men åt andra sidan så tränar jag också;)

2010-02-26 // 17:08:31
» Ayan

Nä jag går upp i vikt om jag glömmer att gå i gymmet någon dag så äta onyttigt hela tiden kan jag glömma men de kan hända att man äter onyttigt ibland, jag menar vem kan leva på grönt hela tiden

2010-02-27 // 04:15:41
URL: http://ayaand.blogspot.com
» Anonym

u look betta when u got that hood kinda swagga like fa real tho !!! like tha beenie (=

2010-02-27 // 22:23:38
» Anonym

HAHHAAHA Varför tar du bild på dig när det ser ut som att du bajsar?

2010-03-12 // 16:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback