Goodbye Lil Wayne

Nu kommer nyheten många inte visste om.
Lil Wayne får sin slutliga dom idag. Han kommer att åka in till fängelset någon dag denna vecka.
Varför undrar ni då? Vad har han gjort?
Det var så att precis Lil Wayne precis som T.I. hade olaga vapeninnehav.
Han blev fast för det 2007 så det var ett bra tag sen men kommer alltså att få tjäna sitt straff denna vecka.
Han kommer att sitta inne i omkring 10 månader men om han beter sig bra kan det månaderna sjunka till 8.

Han släppte sitt nya album den 3 Februari, alltså för några dagar sen.
Nya musikvideos kommer nog att släppas då han har spelat in de nu innan han tjänar sitt straff så det kommer inte att vara tyst om honom. Man kommer höra från honom, don't worry.


Han hade en Goodbye Party igår med sitt gäng Young Money/Cash Money.

Kommentarer
» Anonym

neeeeeeeeeeej älskliiiing

2010-02-09 // 18:19:21
» melody

vadå älskling han ä min !

2010-02-09 // 18:41:49
» nicho

omg nej!! kan inte vara sant asso. nu när han är på topp asso, dödar alla låtar, Young Money kommer inte vara någonting utan honom.

Men jag antar att Drake som också är med där kanske ser det som en fördel för det lär nog bli rätt mycket fokus på just honom nu? Det är vad jag tror iaf :)

2010-02-09 // 19:49:34
URL: http://nichow.blogg.se/
» Anonym

han släppte sitt rock album rebirth det var sådär.... hahah jag lovar drake och nikki minaj dejtar :o

2010-02-09 // 20:42:58
» Anonym

tror också att lil wayne och shanell dejtar

2010-02-09 // 20:44:24
» wicky

han är min idoooooool !!!! Tänka sig, mj var min idol nummer ett. Sen dog han . Hitta mig en ny idol , o de blev my nigga weezy . Och nu åker han in? shieeet ..

Like pac said ratatatata that's the way it is ..

2010-02-09 // 23:05:25
URL: http://baarabus.blogg.se/
» P

Nah u got it wrong. hans dom e uppskjuten till mars ;)

2010-02-09 // 23:58:12
» UPPSKJUTET

Hans dom är uppskjutet till 2 Mars istället, så....han kommer fortsätta släppa några låtar :D Håll er lugna, YOUNG MULAH BAAYYBAAAYYYYY!!!!!!

2010-02-10 // 16:32:44
» Yolii

my husband ! hans nya låtar suger men han var så JÄVLA grym när jag såg han i hammersmith i höstas :D

2010-02-12 // 18:14:57
URL: http://yolandaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback