Har Lady Gaga en penis?

Det har gått rykten om att Lady Gaga är hermaphrodite och har en penis men allt det är skit snack.


Första gången jag fick höra det så visste jag att det var skitsnack...
Hon tillhör ju Akon's skivbolag Konvict Muzik och jag tror inte Akon skulle signat en tjej med penis dierkt.
Snälla ni som tror på det ryktet gör mig en tjänst, tänk logiskt.


Hon var med i Q Magazine's senaste nummer och hon kände att hon ville ha på sig en dildo på bilderna bara för att jävlas med de som trott att hon hade en penis.
Haha, riktigt skön är hon.


Och den här låten gillar jag, refrängen har jag gått runt och sjungit för mig själv i ett bra tag nu haha.
I want your love, i dont wanna be friends...

Fuck alla hatare som inte diggar Lady Gaga.
Hon är tung, hon gör sin grej!

Innan jag avslutar inlägget så vill jag bara fråga er en sak.
Jag kommer inte riktigt ihåg om det var sommaren 09 eller 08.
Jag kommer knappt ihåg ifall det var Lady Gaga...
Men var det Lady Gaga som uppträdde på The Voice? Var det sommaren 09 eller 08?
Det måste nog har varit hon, för jag kommer ihåg att hon uppträdde Poker Face.
Det är allt jag kommer ihåg, shit jag har sätt Lady Gaga live :D

Kommentarer
» nicho

det är ju synd att samma rykte går om Ciara också som du nämnde för ett tag sen. nää men håller med dig, lady gaga är nice, hon vågar sticka ut och hon gör sin grej. Tycker hon är en bra förebild för folk som borde våga vara sig själva mer och ha sin egna stil lixom. Tummen upp för Gaga! :D

2010-02-26 // 23:11:26
URL: http://nichow.blogg.se/
» Anonym

Fuck lady gaga

2010-02-26 // 23:24:03
URL: http://suuugar.blogg.se/
» ;)

Hatar såna där rykten, sånt äcklar mig bara... men hon kom till NRJ in the park 2008! Men vet inte om hon också kom till The voice...

2010-02-26 // 23:57:46
» Hahahaha

Lugna ner dig Bryan :Ö Hon har inte ens varit i Sverige :Ö

2010-02-27 // 00:16:29
» si

Förlåt mig men är du helt seriös? Så lady gaga är tung för sin nakenhet men när rihanna tar på sig en kort kjol är hon en hora? Du är så himla patetisk stå för dt du säger du byter ord varje dag.

Rihanna gör också sin grej men tydligen så hatar du henne för hon är inte "söt" eller hon "visar" för mycket och hennes låtar har ändrats. Hon är mycket finare nu,hennes låtar är bättre vadå " I dont wanna do this anymore", du kan inte jämföra hennes stil med andras lady gaga visar mycket mer en vad rihanna gör så pleased please prata inte om rihanna om du tycker lady gaga är "tung". Hon gör också sin grej så det är fel av dig att snacka om vad hon tar på sig ok? Du är inte hennes man MULLATTOBE :)

2010-02-27 // 00:22:56
» Sara

haha lady gaga har aldrig uppträtt på the voice, men hon uppträde på typ nrj 09 tror jag det va i maj ngn gång lr ngt sånt i think it was? men aaaa gillar nte lady gaga speciellt mkt men speciell är hon! ahah :)

2010-02-27 // 00:36:56
URL: http://oourliifees.blogg.se/
» Anonym

Mannen asså..om Lady Gaga är tung och kör sin grej är Rihanna likadan.



Kolla på lite äldre videos med lady gaga så kommer du förstå.

2010-02-27 // 00:43:06
» Anonym

hon va med på nrj och inte the voice

2010-02-27 // 09:43:37
» Anonym

Lady gaga uppträdde i grönan oxå 09 ;)

2010-02-27 // 10:58:50
» Nelli

ja såg henne oxå ,då hon uppträdde i gröna lund

hon va jätte bra

2010-02-27 // 13:25:09
» Anonym

Det är sant, du säger att du inte gillar rihanna, hon gör sin grej bara, okej hon va söt förut också men hennes ändring va lite extrem, men ändå den e bra förutom att hon typ tillhör illuminati. Haha och så fort gaga tar av sin tröja så säger du att du diggar henne, jag ska säga en sak rihanna e en av dom tjejer som har mest stil i världen hon ger insperation här och där.

Gillar inte gaga hon är lite överdriven tycker jag fett jobbiga låtar

2010-02-27 // 13:46:49
» meli

"Hon tillhör ju Akon's skivbolag Konvict Muzik och jag tror inte Akon skulle signat en tjej med penis dierkt."



VAD spelar det för roll? dummaste jag hört.

2010-02-27 // 14:10:18
URL: http://mtotheb.blogg.se/
» Anonym

Nej hon var i grönan och typ nrj .9

2010-02-27 // 16:46:54
URL: http://koumbas.blogg.se/
» Robert

JAG ÄLSKAR LADY GAGA TRO MIG ALLTSÅ LÄS MIN BLOGG OCH SE VAD JAG HAR SKRIVIT OM HENNE ALLTSÅ OM HON SÅ HAR EN KUK VAFAN SPELAR DET FÖR ROLL DET ÄR INTE DIREKT HENNES KUK SOM SJUNGER ! FAN VÄX UPP OCH INSE ATT NI INTE KAN TRO PÅ ALLT NI HÖR ! OCH SEN ATT MARKERA ATT HON HAR EN KUK PÅ BILDER KAN MAN GÖRA PÅ VILKET PHOTOSHOP ELLER NÅTT SKIT ! SÅ SNÄLLA ALLT HANDLAR BARA OM PR !!

2010-02-28 // 00:41:57
URL: http://roobberts.blogg.se/
» Salina

hon var på NRJ sommaren 08

2010-02-28 // 11:55:58
» :)

Hahaha jag krama henne!

2010-02-28 // 13:08:26
» tönten

ja hon har en penis hon e en hora

2010-04-04 // 23:18:00
URL: http://labinot.blogg.com
» Hanna

Hon är ingen hora om hon han den har en penis utan en transa!!

2010-10-19 // 20:13:06
URL: http://hannaep.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback