Soft jue!


Har inte gått till skolan idag för att jag hade huvudvärk imorse så nu ligger jag i sängen med laptopen och softar.

Jag mår riktigt bra nu för idag kom mina bloggpengar haha..
Ska nog in till stan under helgen och kolla lite kläder...

Men nu ska till köket och kolla om jag hittar något jag kan trycka i mig...
Juste! Jag har en eller till och med två semlor kvar från igår :D

Hmm.. Vad ska jag sen göra??
Juste en kompis tänker komma över till mig, vi ska ta det lungan och se på film.
Men nu så tänker jag trycka i mig mina semlor sen tänker jag vänta på min kompis och under tiden jag väntar så tänker jag kolla på fresh prince som börjar vid tre :D

CYA DONT WANNA BE YA! ;)

Kommentarer
» nicho

tack för att du påminner ! :d man får inte missa frresh prince asso =D

2010-02-25 // 12:54:59
URL: http://nichow.blogg.se/
» someone

Vilket tid brukar du gå till gymmet?

2010-02-25 // 17:23:39
» mona

snygg keps :P

2010-02-25 // 19:36:27
URL: http://honhetermona.blogg.se/
» ;)

Folk brukar äta semlor 1 gång/år - på fettisdagen.. men för dig är det fettisdagen varje dag haha! ;)

2010-02-25 // 19:59:35
» Hot Latina

I wanna eat u alive skulle kunna rida på dig med bara din keps på ohh bryan skulle skriva ditt namn

jag får orgasm bara genom att se på dina bilder tänk om jag hade dig nära .

love<3

2010-02-25 // 20:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback