Homework

Homework, nej jag menar inte hemläxa utan jag menar att jag tränar hemma istället för att dra till gymmet.
Har ätit och ringt runt lite, ska ta och träna hemma med mina hantlar.
Det som är så skönt är att jag kommer att pumpa sköna låtar när jag tränar, tänker höja volymen nu och sätta på en tung spellista som jag kan träna till!

Det är faktiskt inte så ofta jag tränar hemma, jag har svårt för att hitta motivationen, det är sååå mycket skönare på gymmet såklart men idag hinner jag inte dra till gymmet så jag kör hemma bah!

Kommer ihåg att någon läsare kommenterade och undrade om jag gillar neyo?
Läsaren skrev också att jag typ aldrig har lagt upp någon av hans låt här på bloggen så mitt svar till dig är;
Ja, jag diggar neyo och hans musik fett! En riktigt bra artist och låtskrivare är han!
Bara för det bjuder jag på den här låten, jag tänker även börja lyssna på den nu när jag tränar!
Den här låten är ju riktigt najs!

Kommentarer
» Nathalie

Tack för svaret :) håller med,han är grym! Önskar att jag kunde gå på hans konsert:(

Älskar din blogg Bryan, keep up the good work<3

2010-02-18 // 17:01:08
» Nathalie

Tack för svaret :) håller med,han är grym! Önskar att jag kunde gå på hans konsert:(

Älskar din blogg Bryan, keep up the good work<3

2010-02-18 // 17:01:37
» Anonym

najs ändå, att ha grejer hemma så man kan gymma även dagar då man inte har tid..

2010-02-18 // 18:56:18
» elin

Måste bara säga vilken härlig blogg du har :D

2010-02-18 // 20:00:12
URL: http://ashopaholicslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback